printlogo


کد خبر: 211402تاریخ: 1398/4/20 00:00
اخبار

تازه‌ترین آثار نویسنده «فرنگیس» رونمایی می‌شود
3 کتاب جدید مهناز فتاحی بتازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده که در حوزه هنری رونمایی می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز فتاحی  درباره تازه‌ترین فعالیت‌های ادبی خود گفت: بتازگی 3 کتاب جدیدم با عناوین «قلب کوچک سپهر»، «گمبی» و «من عروسک گلهانم» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. قرار است مراسم رونمایی از این کتاب‌ها از سوی حوزه هنری کودک و نوجوان در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شود. موضوع و محور کتاب «قلب کوچک سپهر» امید داشتن به لطف و رحمت خداوند است. این نویسنده درباره موضوع کتاب «گمبی» اظهار کرد: کلمه «گمبی» در زبان کردی به معنای «گم شده» است. کتاب «گمبی» هم رمان دفاع‌مقدسی است که ماجرای دختر 5 ساله‌ای را بیان می‌کند که در زمان جنگ از خانواده‌اش جدا می‌شود. فتاحی با اشاره به ماجرای کشتی آزادی که به سمت فلسطین حرکت می‌کرد و سوژه کتاب «من عروسک گلهانم» شد، بیان کرد: زمانی که کشتی آزادی برای مردم فلسطین آذوقه می‌برد، با حمله نیرو‌های اسرائیلی به این کشتی مواجه شد. کتاب «من عروسک گلهانم» ماجرا را از زبان دختر یکی از افرادی که در کشتی حضور داشت، بیان می‌کند.


بلیت سینماها تا ساعت ۱۵ نیم‌بها می‌شود
قیمت بلیت سینماها از اول مرداد در سراسر کشور تا ساعت ۱۵ نیم‌بها می‌شود. بلیت‌ نیم‌بها با توجه به کیفیت سالن نمایش، از ۵ تا ۱۰ هزار تومان قیمت خواهد داشت. به گزارش «وطن امروز»، شورای اکران با تایید مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم مبنی بر حذف نیم‌بها بودن بلیت سینما در روزهای شنبه اعلام کرد: سینماهای سراسر کشور می‌توانند علاوه بر نیم‌بها بودن قیمت بلیت در روزهای سه‌شنبه، ۲ سانس اول خود را تا قبل از ساعت شروع سانس ۱۵ با هماهنگی دفتر پخش، فیلم مورد نظر خود را به صورت نیم‌بها اکران کنند.


سرنوشت اینستکس به تصاویر یک مستند گره خورد
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به بررسی ابعاد مختلف اجرایی شدن کانال مالی اینستکس می‌پردازد. به گزارش «وطن امروز»، این قسمت از برنامه «360 درجه»، نگاهی جامع به اینستکس داشته و در گفت‌وگو با کارشناسان اقتصادی ابعاد مختلف راه‌اندازی این کانال مالی را بررسی کرده است. «360  درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.


نیکول کیدمن تهیه‌کننده یک سریال شد
بازیگر سرشناس استرالیایی به عنوان تهیه‌کننده یک سریال درام با عنوان «مزرعه جنایت» برای سرویس استریمینگ وارنر میدیا معرفی شد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سرویس استریمینگ وارنر میدیا در حال ساخت سریال درامی با عنوان «مزرعه جنایت» است و نیکول کیدمن را به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن انتخاب کرده است. از این سریال به عنوان یک درام روانشناسانه با تم عاشقانه یاد شده که ۲ شخصیت اصلی آن سلما و ریچارد آیکلنباوم ۲ متخصص در زمینه کشتار جمعی هستند که ازدواج‌شان بر تحقیق‌شان درباره بدنام‌ترین جنایت‌های دنیا تاثیر می‌گذارد و مرزهای ازدواج و علوم را در بوته آزمایش قرار می‌دهد. این جدیدترین پروژه تلویزیونی نیکول کیدمن است که در مسیر تهیه آن وارد شده است. او پیش‌تر برای بازی و تهیه‌کنندگی سریالی با عنوان «خنثی کردن» برای اچ‌بی‌او انتخاب شد و تهیه‌کننده ۲ سریال در دست اکران برای هولو با عنوان «۹ کاملاً غریبه» و برای آمازون با عنوان «تبعیدشدگان» بوده است.
 


Page Generated in 0/0072 sec