printlogo


کد خبر: 211436تاریخ: 1398/4/22 00:00
اخبار

امیری: صد درصد پرسپولیسی هستم
وینگر ملی‌پوش و فصل گذشته ترابزون اسپور
 می‌گوید راغب است به پرسپولیس بازگردد. وحید امیری این روزها به دور از هیاهوی فوتبال و نقل‌وانتقالات تابستانی به نقاط مختلف ایران می‌رود. چند روز پیش او در شهرهای جنوبی دیده شد و سپس به سرزمین مادری‌‌‌‌اش رفت و اکنون نیز به عنوان خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) معرفی شده است. در حاشیه این مراسم وحید امیری درباره آینده فوتبالش نیز صحبت کرد و گفت: به امید خدا خودم که خیلی راغب هستم (برای بازگشت به پرسپولیس). صد درصد پرسپولیسی هستم و به امید خدا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. این اعلام تمایل نسبت به حضور در پرسپولیس در شرایطی انجام شد که هواداران سرخپوش نیز در فضای مجازی علاقه زیادی به بازگشت این بازیکن نشان داده‌‌اند و شاید این اتفاق نیز در روزهای آینده رخ دهد. مساله اصلی این است که پرسپولیس اکنون ۱۹ بازیکن بزرگسال دارد و با خرید یک مهاجم خارجی، برای جذب وحید امیری باید بازیکن از فهرست این تیم خارج شود.

انصاری‌فرد به السیلیه پیوست
مهاجم ایرانی با تیم قطری السیلیه قرارداد امضا کرد. به گزارش ایسنا، باشگاه السیلیه قطر در اکانت رسمی‌‌‌‌اش در توئیتر اعلام کرد کریم انصاری‌فرد بازیکن جدید این تیم است. مهاجم ایرانی با تیم قطری قراردادی 2 ساله امضا کرد.

شکست تیم‌ملی والیبال ایران مقابل لهستان
تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با نتیجه 3 بر یک مقابل لهستان شکست خورد.
ساعت ۲:۳۰ بامداد جمعه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شیکاگو به مصاف تیم‌ملی لهستان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک (۲1-۲5، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱) نتیجه را واگذار کرد.


Page Generated in 0/0065 sec