printlogo


کد خبر: 211451تاریخ: 1398/4/22 00:00
اخبار

یادداشت حاج قاسم سلیمانی  بر کتاب «سربلند»
«قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پس از خواندن کتاب «سربلند» یادداشتی را بر این کتاب نوشته است. به گزارش تسنیم، کتاب «سربلند»، مستند داستانی از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی است. این اثر مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی شهید آشنا می‌کند؛ ابعادی که از زاویه دید خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، دوستان و همرزمان شهیدش است. کتاب سربلند زندگینامه داستانی شهید حججی به قلم نویسنده کتاب عمار حلب، محمدعلی جعفری است. «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پس از خواندن کتاب «سربلند» یادداشتی را بر این کتاب نوشته است که با هم می‌خوانیم: «بسمه تعالی، سلام بر حججی که حجتی شد در چگونه زیستن و چگونه رفتن. فدای آن گلویی که همچون گلوی امام حسین(ع) بریده شد و سلام بر آن سری که همچون سر مولای شهیدان دفن آن نامشخص و به عرش برده شد».


درخواست 200 خانواده‌ شهید برای ساخت فصل دوم «گاندو»
نزدیک به ۲۰۰ خانواده شهید با نگارش نامه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران ساخت سریال «گاندو» خواستار تولید فصل دوم آن شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در بخشی از نامه خانواده‌های شهدا در ارتباط با دلایل اهمیت ساخت فصل دوم این سریال آمده است: «استقبال امیدوارکننده مردم از «گاندو» این امید را ایجاد می‌کند که دیگر موضوعات اینچنینی به بهانه نداشتن جذابیت مورد غفلت واقع نشود. بی‌صبرانه چشم‌انتظار ساخت «گاندو»های بعدی هستیم و بار دیگر از جسارت و تعهد و مسؤولیت‌پذیری شما عزیزان سپاسگزاری می‌کنیم. آنچه از ما برمی‌آید، دعای خیری است که بدرقه راه‌تان می‌کنیم. یقین داریم که فرزندان شهیدمان، این هنرمندی شما را در امتداد جهاد متعالی خود می‌دانند و آنها نیز شما را دعا می‌کنند».


انتشار «درک تئوری رسانه» جدیدترین اثر ساقی
کتاب «درک تئوری رسانه» یک راهنمای مقدماتی برای تئوری‌‌های اصلی مربوط به رسانه است. به گزارش «وطن امروز»، کوین ویلیامز، پروفسور ارتباطات در دانشگاه سو آنسا، در این کتاب می‌کوشد بر اهمیت استفاده از تئوری نه‌تنها در جهت فهم نقش رسانه‌ها در جامعه، بلکه در درک ابعاد خاصی از فرآیند ارتباطات و رسانه‌های جمعی تاکید کند. این کتاب با اشاره به توسعه تاریخی تئوری‌های مربوط به رسانه‌ها، به معرفی برخی رویکردها و چشم‌اندازهای اساسی‌ای می‌پردازد که تئوری رسانه را شکل داده‌اند؛ رویکردهایی نظیر مارکسیسم، لیبرال- پلورالیسم، فمینیسم و پست مدرنیسم.  کتاب «درک تئوری رسانه» با ترجمه رحیم قاسمیان و با تلاش انتشارات ساقی در 257 صفحه، سومین چاپ خود را با طراحی جلد جدید راهی بازار نشر کرد.


فیلم بعدی دیوید فینچر معلوم شد
دیوید فینچر قرارداد ساخت اولین فیلم بلندش را از سال ۲۰۱۴ تاکنون بست. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دیوید فینچر کارگردانی فیلمی زندگینامه‌ای را درباره هرمن منکیویچ، نویسنده فیلمنامه «همشهری کین» انجام می‌دهد. قرار است گری اولدمن در نقش این شخصیت بازی کند. داستان اصلی این فیلم که «منک» نام گرفته، درباره چگونگی نوشته شدن فیلمنامه «همشهری کین» توسط منکیویچ است که به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بدل شد. با وجود همه نقاط قوت فیلم، تنها فیلمنامه آن موفق به کسب جایزه اسکار شد. این فیلم قرار است به صورت سیاه و سفید ساخته شود و تولید آن از نوامبر آغاز می‌شود. فینچر از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود. «منک» اولین فیلم بلند فینچر پس از ساخته شدن «دختر رفته» با بازی بن افلک و رزاموند پایک است.


Page Generated in 0/0114 sec