printlogo


کد خبر: 211476تاریخ: 1398/4/23 00:00
اخبار

ورود روزانه ۴۰۰ هزار خودرو از غرب تهران
شهردار تهران با بیان اینکه غرب تهران فوق‌العاده پرتراکم است، گفت: روزانه ۴۰۰ هزار خودرو از این محدوده وارد تهران می‌شود. به گزارش خبرگزاری‌ها، پیروز حناچی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در مناطق ۲۱ و ۲۲ و کنترل سیلاب شمال و غرب شهر تهران گفت: تهران در امتداد ۷ رود دره شکل گرفته است و سالیان سال این رودها در امتداد شهر ادامه داشته است. حناچی ادامه داد: یکی از رودخانه‌های وحشی که در مواقع بارش زیاد، دبی بالایی دارد رودخانه وردآورد است که برای مهار این رودخانه حدود ۸۴۰ میلیارد تومان نیاز است. وی افزود: تونل فعلی با طول ۴ کیلومتر حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای تهران هزینه خواهد داشت و خوشبختانه شورای شهر تهران بودجه این پروژه را تصویب کرده است. حناچی خاطرنشان کرد: رودخانه یعنی خانه آب و کسی که خانه آب را خراب کند آب هم خانه‌اش را خراب می‌کند و از این رو باید هر کجا خانه آب را خراب کردیم تمهیدات ویژه‌ای بیندیشیم.


بخشودگی جرایم کارفرمایان تا 13 شهریور
مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران با اشاره به اینکه همه پرونده‌های بیمه‌ای تامین اجتماعی الکترونیکی شده است، گفت: بخشودگی جرایم کارفرمایان تا 13 شهریور تمدید شد. به گزارش فارس، ناهید حیدری درباره بخشودگی جرایم اظهار داشت: این طرح تا 13 شهریور  تمدید شده است و در این باره اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و با بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان به دنبال حمایت از تولید ملی و رونق تولید هستیم. وی اضافه کرد: اگر کارفرما بدهی خود را به تامین اجتماعی تقسیط یکساله کند صددرصد از بخشودگی جرایم برخوردار خواهد شد؛ اگر به صورت یک و نیم سال و 18 ماهه تقسیط بدهی را داشته باشد بخشی از بدهی خود را باید پرداخت کند. وی افزود: صددرصد پرونده‌های فنی بیمه‌شدگان در اداره کل غرب تامین اجتماعی الکترونیکی شده است و میلیون‌ها کاغذ اسکن شده و تاکنون گزارشی مبنی بر دریافت پرونده‌های فیزیکی بیمه‌شدگان نداشته‌ایم. به گفته حیدری، 40 نوع خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

پرداخت مستمری مددجویان براساس بُعد خانوار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۷۸ هزار خانواری که مستمری‌شان تک‌نفره بود، مستمری خود را از این پس براساس تعداد نفرات خانوارشان می‌گیرند. به گزارش تسنیم، محمد شریعتمداری در حساب شخصی توئیتر خود اعلام کرد: در سایه جوانگرایی در عرصه مدیریت و با پیگیری ویژه از دولت و مجلس و عنایت خاص آنها در سال جاری نه‌تنها 200 هزار خانوار از لیست مستمری ‌بگیران بهزیستی حذف نشد، بلکه 178 هزار خانواری که مستمری‌شان تک‌نفره بود، مستمری خود را از این پس براساس تعداد نفرات خانوارشان می‌گیرند.


آیا بطحایی به دانشگاه آزاد می‌رود؟
وزیر مستعفی آموزش‌وپرورش اخبار مربوط به رفتن به دانشگاه آزاد.اسلامی را تایید کرد. سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با مهر، حواشی مربوط به آغاز فعالیت خود در دانشگاه آزاد اسلامی را تایید کرد. وزیر مستعفی آموزش‌وپرورش ضمن تایید این اخبار گفت: بله صحبت‌هایی در این‌باره شده است. وی درباره صدور حکمش نیز افزود: صدور یا عدم صدور حکم به عنوان یکی از معاونان دانشگاه آزاد نیز بزودی مشخص می‌شود. به گزارش مهر، پیش از این اعلام شده بود، سیدمحمد بطحایی، وزیر مستعفی آموزش‌وپرورش که چندی‌پیش به بهانه ثبت نام برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از وزارت آموزش‌وپرورش استعفا کرده بود، با حکم طهرانچی به عنوان معاون مهارتی و آموزش‌های عمومی (سازمان سما) در دانشگاه آزاد اسلامی منصوب خواهد شد.


Page Generated in 0/0072 sec