printlogo


کد خبر: 211480تاریخ: 1398/4/23 00:00
اخبار

وحید امیری به پرسپولیس پیوست
وحید امیری، وینگر فصل گذشته تیم ترابزون‌اسپور ترکیه با عقد قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوست. پرسپولیس سومین خرید خود در تابستان را قطعی کرد و یکی دیگر از بازیکنان سابق خود را به خدمت گرفت. پرسپولیسی‌ها که پیش‌‌‌‌‌‌تر فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به خدمت گرفته بودند، توانستند وحید امیری دیگر ملی‌پوش فوتبال ایران را نیز جذب کنند.

مهره گم‎شده پازل بارسا آمد
آنتوان گریزمن بالاخره انتقالش به بارسلونا را قطعی کرد و با توجه به آمار گلزنی این بازیکن او می‌تواند در کنار مسی و سوارس خط حمله بارسا را ۱۰۰ گله کند. بعد از REM، MSN و MSD، تیم فوتبال بارسلونا دوباره از خط حمله ترسناک دیگری در لالیگا رونمایی کرده است، MSG؛ خط حمله‌ای متشکل از لیونل مسی، لوئیس سوارس و آنتوان گریزمن. این خط حمله می‎تواند به کاتالان‌ها کمک کند در پایان فصل آینده تعداد گل‌های زده‎شان بیش از ۱۰۰ باشد. البته اینکه نیمار به بارسا بازگردد یا نه و مشخص شدن وضعیت و آینده فلیپه کوتینیو و عثمان دمبله هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود. فعلاً شرایط به این صورت است که بارسا برای فروش کوتینیو و دمبله و خرید نیمار در تلاش است. در فصل ۱۹-۲۰۱۸ تعداد گل‌های زده مسی، سوارس و گریزمن روی هم ۹۷ گل بوده است، در فصل ۱۸-۲۰۱۷ این بازیکنان ۱۰۵ گل زدند و در فصل
۱۷-۲۰۱۶ که یکی از بهترین فصل‌های‌شان بوده توانستند ۱۱۷ گل بزنند. اما بهترین فصل برای این ۳ بازیکن فصل ۱۶-۲۰۱۵ بوده که توانستند روی هم ۱۳۲ گل بزنند، از این تعداد ۴۱ گل سهم مسی، ۵۹ گل سهم سوارس و ۳۲ گل سهم گریزمن بوده است.


Page Generated in 0/0062 sec