printlogo


کد خبر: 211503تاریخ: 1398/4/24 00:00
اخبار

پردیس «باغ کتاب» زیر ذره‌بین شورای صنفی نمایش
سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد در آخرین جلسه این شورا اتفاقات پردیس باغ کتاب بررسی شد، از همین رو رعایت قانون و احترام به مخاطبان سینما خواسته شورای صنفی نمایش است. به گزارش مهر، غلامرضا فرجی درباره خروجی ۲۳ تیرماه این شورا گفت: در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان از چهارشنبه ۲۶ تیرماه در گروه باغ کتاب روی پرده برود اما اکران «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری همچنان در زیرگروه ادامه دارد. همچنین قرارداد فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رییسیان در گروه فرهنگ بعد از فیلم «تپلی و من» ساخته حسین قناعت ثبت شد. فرجی درباره بررسی اتفاقات اخیر پردیس باغ کتاب در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش عنوان کرد: در این جلسه، اتفاقات پردیس باغ کتاب بررسی شد، از همین رو رعایت قانون و احترام به مخاطبان سینما، خواسته شورای صنفی نمایش است که باید حفظ شود و در صورت بروز هرگونه مسائل امنیتی، ذی‌نفعان باید پاسخگو باشند. سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان اینکه در برخی سینماها گزارش شده که پیش از موعد مقرر، در‌ها بسته و چراغ‌ها خاموش شده است، اظهار کرد: از آنجایی که عملکرد سینماها در چارچوب قوانین و مقررات وزارت ارشاد تبیین می‌شود، در این باره مستندات مکتوب به سازمان سینمایی ارائه شده است.


شبکه نسیم هویت جدید گرفت
شامگاه شنبه (۲۲ تیرماه) از هویت بصری جدید شبکه نسیم رونمایی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، شبکه نسیم که سال ۹۲ همزمان با میلاد امام رضا(ع) افتتاح شده بود، مصادف با شب میلاد آن حضرت، چهره‌ای نو به خود گرفت. لوگوی این شبکه نمایی برگرفته از رنگ‌ها و افسانه‌های دریاچه زریوار (محلی که در آن تولد یافت) است. روابط عمومی نسیم در توضیح لوگو و گرافیک جدید شبکه آورده است: «هویت بصری شبکه نسیم با بهره‌گیری از رنگ و گرافیک، رسالت اصلی شبکه در ایجاد نشاط و سرگرمی را بازتولید می‌کند؛ هویتی که در تمام برنامه‌ها اعم از فرهنگی، سرگرمی و ارزشی نمود یافته و به بینندگان خود نوید نشاط و سرگرمی می‌دهد.


دوره آموزشی «سمت هنر»  برگزار می‌شود
باشگاه رشد جوان سازمان هنری - رسانه‌ای «اوج» با همکاری مجموعه فرهنگی «سرچشمه» دوره آموزشی «سمت هنر» را با حضور اساتید برجسته هنری و رسانه‌ای برگزار می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، احمدرضا درویش، شهریار بحرانی، مرتضی سرهنگی، مسعود ده‌نمکی، شهریار زرشناس، پرویز شیخ‌طادی، گلعلی بابایی، حجت‌الاسلام زائری، رضا برجی، حسین بهزاد و محمد ذوقی تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارند. در این دوره آموزشی، شهریار زرشناس «مرور آثار شهید آوینی»، رضا برجی «مستندسازی و عکاسی بحران»، حسین بهزاد و گلعلی بابایی «یگان‌نگاری»، احمدرضا درویش، پرویز شیخ‌طادی، شهریار بحرانی و مسعود ده‌نمکی «تجربه‌نگاری فیلم»، حجت‌الاسلام زائری «سوژه‌یابی آثار هنری»، مرتضی سرهنگی «تاریخ شفاهی» و محمد ذوقی «عملیات روانی رسانه‌ای» را تدریس می‌کنند. دوره آموزش «سمت هنر» کار خود را شنبه هفته آینده ۲۹ تیرماه آغاز خواهد کرد.

تجلیل از احمدرضا درویش در روایت فتح
سیدمحمدیاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به‌ پاس 30 سال اهتمام و تلاش در تولید آثار ارزشمند در سینمای انقلاب اسلامی از احمدرضا درویش تجلیل کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمحمدیاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح روز شنبه ۲۲ تیرماه به‌ پاس 30 سال اهتمام و تلاش در تولید آثار ارزشمند سینمای انقلاب اسلامی با لوح تقدیر همراه با قطعه فرشی مزین به نقش حرم مطهر امام رضا(ع) از احمدرضا درویش تجلیل کرد.
 


Page Generated in 0/0067 sec