printlogo


کد خبر: 211516تاریخ: 1398/4/24 00:00
اخبار

پایان رقابت‌‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا
ایران قهرمان شد
تیم ایران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان رقابت‌‌های کشتی آزاد جوانان آسیا در تایلند شد. رقابت‌‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روزهای 22 و 23 تیرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران با 6 مدال طلای مهدی شیرازی در وزن 61 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در وزن 70 کیلوگرم، عبدالله شیخ‌اعظمی در وزن 79 کیلوگرم، علیرضا عبداللهی در وزن 92 کیلوگرم، علیرضا رکابی در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم، یک مدال نقره علیرضا اشکیور در وزن 65 کیلوگرم و یک مدال برنز امیرحسین کاووسی در وزن 74 کیلوگرم و با کسب 201 امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید. پس از تیم ایران تیم‌‌های ژاپن و هند به ترتیب با 149 و 129 امتیاز دوم و سوم شدند.

اعتراض رسمی کاندیداهای وزنه‌برداری به وزیر رسید
نامه کاندیداهای انتخابات وزنه‌برداری که به اجرای آیین‌نامه انتخابات در اخذ اکثریت مطلق آرای علی مرادی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون اعتراض دارند به دفتر وزیر ورزش و جوانان واصل شد. به گزارش ایسنا، 5 نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری خطاب به وزیر ورزش نامه نوشتند و اعلام کردند از آنجا که در مجمع وزنه‌برداری قانون اکثریت مطلق، نصف مجمع به اضافه یک رای رعایت نشده درخواست تجدید مجمع انتخاباتی این فدراسیون را دارند.
در این نامه از وزیر ورزش خواسته شده با ورود به موضوع یا رای‌گیری مجدد بین تمام کاندیداهای وزنه‌برداری ‌انجام شود یا اینکه 2 نفر حائز بیشترین رای با برگزاری مجمع انتخاباتی مجدد با هم رقابت کنند. این نامه روز یکشنبه به دفتر وزیر ارسال شده و اکنون باید دید سلطانی‌فر چه پاسخی به اعتراض کاندیداها خواهد داشت.


Page Generated in 0/0066 sec