printlogo


کد خبر: 211517تاریخ: 1398/4/24 00:00
اخبار

روسیه و آمریکا فینالیست شدند
تیم‌های ملی آمریکا و روسیه به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال راه یافتند. مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌ها بامداد یکشنبه به میزبانی کشور آمریکا برگزار شد. در یکی از بازی‌های این مرحله تیم روسیه در جدال با لهستان به برتری 3 بر یک رسید و گام به فینال گذاشت. روس‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 21 پیروز شدند و فقط در ست دوم با نتیجه 26 بر 24 شکست خوردند. در دیگر بازی این مرحله تیم آمریکا به مصاف برزیل رفت و حریف مدعی‌اش را در یک جدال دیدنی 3 بر 2 مغلوب کرد تا حریف روسیه در فینال باشد.

احضار یک مقام ارشد ورزشی به قوه‌ قضائیه
یک مقام ارشد ورزشی هفته گذشته به قوه‌قضائیه احضار شد تا درباره اتهاماتی که متوجه او است، پاسخگو باشد. به گزارش تسنیم، این مقام ارشد ورزشی هفته گذشته به قوه‌قضائیه احضار شد و ساعت‌های زیادی پاسخگوی سؤالات و موارد مطرح شده بود. ظاهراً این موضوع مربوط به پرونده‌ای است که دارای ابعاد و مختصات گسترده و جنجالی است. در پی این اتفاق، شایعه شده که وی بزودی از سمتی که دارد کنار خواهد رفت. با این حال گویا این مسؤول ورزشی سناریوسازی‌هایی داشته تا بدون حاشیه از این سمت کناره‌گیری کرده و به محیط دیگری برود تا تکلیف این پرونده مشخص شود. اگرچه هیچ مقام رسمی در این‌باره موضع‌گیری نداشته اما شنیده می‌شود این پرونده دارای ابعاد مختلفی است که می‌تواند این مسؤول بلندپایه ورزشی را دچار چالش‌های جدی کند.

رئیس کمیته تطبیق فیفا استعفا کرد
رئیس کمیته تطبیق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از سمتش استعفا کرد. نشریه «بیلد» آلمان خبر داد ادوارد هانوفر، رئیس کمیته تطبیق فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) بعد از 3 سال حضور در این سمت استعفا کرد. هانوفر بنا به گزارش‌ها به‌خاطر مسائل شخصی دست به این اقدام زده و به کشورش آمریکا بازگشته است. او تاکید کرد که ارتباطش با اینفانتینو مثل گذشته خوب است و دلیل استعفایش را توضیح نداد.


Page Generated in 0/0062 sec