printlogo


کد خبر: 211525تاریخ: 1398/4/24 00:00
اخبار

 «وطن‌امروز» به‌خاطر مقاله‌ای درباره ابوموسی اشعری مجرم شناخته نشد
مدیر مسؤول روزنامه «وطن‌امروز» به اتهام ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد. هیات نظارت بر مطبوعات، پرونده «وطن‌امروز» را به خاطر مقاله‌ای درباره ابوموسی اشعری به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داده بود. به گزارش میزان، مومنی‌راد، سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات، در تشریح جلسه دیروز دادگاه مطبوعات اظهار کرد: مدیر مسؤول روزنامه «وطن‌امروز» به اتهام ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد. وی همچنین گفت: مدیر مسؤول سایت اکباتان به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار و تشویش اذهان عمومی به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد. مومنی‌راد در پایان اعلام کرد: به این پرونده‌های مطبوعاتی در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

قدرت هجومی ما ویران‌کننده است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم اما تکیه ما صرفا بر دفاع نیست، گفت: بعد از شروع حمله متجاوزان، قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما ویران‌کننده و پشیمان‌کننده خواهد بود. به گزارش میزان، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» در مراسم صبحگاه عمومی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش در تبریز اظهار داشت: شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است. فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم اما تکیه ما صرفا بر دفاع نیست. ما ابتدا در زمان شروع حمله دشمن دفاع خواهیم کرد اما قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان، ویران‌کننده و پشیمان‌کننده خواهد بود. سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما در دفاع‌مقدس یک‌بار به جهان ثابت کردیم که بر سر آرمان‌های خود تا کجا ایستاده‌ایم و امروز بسیار قدرتمندتر از آن زمان در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از این ملت و کشور سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

انهدام 2 باند کلان موادمخدر در ایرانشهر
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان‌وبلوچستان، 2 باند کلان قاچاق موادمخدر را در شهرستان ایرانشهر شناسایی و ضرباتی به آنها وارد کردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان‌وبلوچستان، 2 باند کلان قاچاق موادمخدر را در شهرستان ایرانشهر شناسایی و ضرباتی به آنها وارد کردند. در این عملیات ضمن دستگیری تعدادی از قاچاقچیان، بیش از ۳ تن انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

پدافند هوایی اولویت نخست نیروهای مسلح است
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به گستردگی مرزهای هوایی و وجود پایگاه‌های متعدد دشمن در اطراف کشور، گفت: پدافند هوایی اولویت نخست نیروهای مسلح در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است. به گزارش فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد که از دوره‌های آموزش کوهستان و اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی در منطقه امامزاده هاشم بازدید می‌کرد ضمن بررسی کیفیت کارگاه‌های مختلف آموزشی دانشجویان، درباره اهمیت این دوره‌‌های آموزشی عملی مهم گفت: پدافند هوایی اولویت نخست نیروهای مسلح در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است و با توجه به گستردگی مرزهای هوایی کشور و وجود پایگاه‌های متعدد دشمن در اطراف مرزهای ایران اسلامی، وظیفه شما دانشجویان که حافظان حریم هوایی  ایران در آینده نزدیک هستید بسیار مهم است.

ربیعی: از شوک اولیه تحریم  خارج شدیم
سخنگوی دولت گفت: از شوک او‌لیه تحریم عبور کردیم و شرایط خوبی را می‌بینم و تورم ماهانه به رقم خوبی رسیده است، آرامش نسبی در بازار حاکم شده و تورم شیب کاهنده گرفته است. به گزارش تسنیم، علی ربیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح دیروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: دلیل تورم در 18 ماه اخیر ناشی از جنگ اقتصادی دولت آمریکا بوده است، این تحریم‌ها با تحریم‌های گذشته اصلا قابل مقایسه نیست. از شوک او‌لیه تحریم عبور کردیم و شرایط خوبی را می‌بینم و تورم ماهانه به رقم خوبی رسیده است، آرامش نسبی در بازار حاکم شده و تورم شیب کاهنده گرفته است.


Page Generated in 0/0223 sec