printlogo


کد خبر: 211541تاریخ: 1398/4/25 00:00
اخبار

روند درمان جمال شورجه ادامه دارد
هنرمندان و شخصیت‌های لشکری و کشوری این روزها به ملاقات شورجه، کارگردان سینما و تلویزیون می‌روند تا از حال وی باخبر شوند. به گزارش مهر، احمد میرعلایی، تهیه‌کننده تلویزیون درباره وضعیت جسمانی جمال شورجه که این روزها در منزل خود در حال استراحت است، گفت: خوشبختانه ایشان در وضعیت بهتری قرار دارد و حالش رو به بهبود است. وی ادامه داد: او در هر حال حاضر در منزل بستری است و روند درمانی خود را طی می‌کند، گاهی هم برای برخی معاینات یا سی‌تی اسکن به بیمارستان می‌رود. تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» که شورجه کارگردانی آن را بر عهده دارد، با اشاره به توصیه پزشکان اظهار کرد: شورجه در منزل فیزیوتراپی می‌شود و پزشکان می‌گویند هنوز لازم است حس لازم در سمت چپ بدنش را پیدا کند. در چند وقت اخیر فرماندهان لشکری و کشوری و برخی مدیران و مسؤولان مختلف از خانه سینما، صداوسیما، آستان قدس و سازمان تبلیغات اسلامی به ملاقات شورجه رفته‌اند. همچنین داوود میرباقری کارگردان، حسین طاهری تهیه‌کننده، محسن شاه‌ابراهیمی، جعفر گودرزی، جمشید هاشم‌پور، جواد شمقدری، مهدی عظیمی، حسین یاری، رضا میرکریمی و کمال تبریزی به عیادت این کارگردان سینمای ایران رفته‌اند و هنرمندانی چون فاطمه معتمدآریا و رخشان بنی‌اعتماد هم پیگیر وضعیت جسمانی این کارگردان بوده‌اند.

2 فیلمنامه مجوز ساخت گرفتند
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر خود با مجوز 2 فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش «وطن امروز»، فیلمنامه‌های «کمدی» به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان، کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و نویسندگی عباس رزیجی و «به هدی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی‌یزدی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


طنز «حرفشم نزن» روی آنتن افق
برنامه طنز «حرفشم نزن» روزهای شنبه تا چهارشنبه و با موضوعات روز جامعه روی آنتن شبکه افق می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، با توجه به لزوم پرداختن به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاهی متفاوت و هنرمندانه، برنامه تلویزیونی «حرفشم نزن» در شبکه افق سیما تولید و پخش خواهد شد. قرار است در این برنامه و از دریچه طنز، موضوعات روز کشور و جهان در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مطرح و نقد شوند. اجرای «حرفشم نزن» را محمدرضا شهبازی بر عهده دارد و دارای بخش‌های مختلفی همچون استندآپ، شعر طنز، نقالی طنز و تقویم تاریخ خواهد بود. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.


اکران فیلمی با موضوع جاسوسی هسته‌ای از ایران در فرانسه
دشمنی جدید فرانسوی‌ها با ایران!
فیلم «The Operative» ساخته «یوال آدلر» به‌تازگی در سینماهای فرانسه روی پرده اکران رفته ‌است. موضوع این فیلم جاسوسی از نیروگاه‌های هسته‌ای در ایران است. به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی «The Operative» به نویسندگی و کارگردانی «یوال آدلر» در سال 2019 ساخته شد. این فیلم داستان زن جاسوسی به نام «راشل» را روایت می‌کند که از طرف موساد مأمور رفتن به ایران می‌شود تا بتواند از نیروگاه‌های هسته‌ای ایران اطلاعاتی به‌دست آورد. وی با پوشش یک معلم زبان انگلیسی و فرانسوی به ایران سفر می‌کند و تلاش دارد با شخصیت‌های فعال در نیروگاه‌های هسته‌ای ارتباط برقرار کند و در نهایت با «فرهاد رضوی» آشنا می‌شود و ... این فیلم ضد ایرانی، به گفته رسانه‌های انگلیسی‌زبان نتوانسته چهره قابل باوری از ایران ارائه دهد و به‌تازگی در سینماهای فرانسه روی پرده اکران رفته است.
 


Page Generated in 0/0069 sec