printlogo


کد خبر: 211559تاریخ: 1398/4/25 00:00
اخبار

توزیع ۲۰ تن شکر احتکاری در استان تهران
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۲۰ تن شکر احتکار شده با قیمت مصوب میان مردم توزیع شده است. احمد جعفری‌نسب در مصاحبه با صداوسیما، افزود: متهمان این پرونده‌ها به پرداخت
۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شده‌اند. وی افزود: ادارات تعزیرات شهرستان‌های استان تهران در 2 ماه ابتدای امسال ۳۰ میلیارد ریال جریمه دریافت کرده‌اند. جعفری‌نسب درباره اینکه بیشترین تخلفات تعزیرات مربوط به کدام یک از شهرستان‌های استان تهران است؟ گفت: بیشترین پرونده‌های قاچاق مربوط به شهرری، شهریار، رباط‌کریم و دماوند است و در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و شهرری به دلیل انبار‌های بسیار زیاد شاهد بیشترین میزان احتکار‌ بوده‌ایم. جعفری‌نسب گفت: پرونده شرکت‌هایی را هم در دست بررسی داریم که ارز دولتی دریافت کردند اما کالایی وارد نکردند یا خارج از شبکه توزیع کردند که با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

رها شدن قیمت بلیت هواپیما در خطوط پرتقاضا
سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: با وجود درخواست‌های مکرر سازمان تعزیرات درباره سر و سامان دادن به قیمت بلیت‌ها، شاهدیم در برخی خطوط پرمسافر بلیت تا ۶ برابر قیمت دیگر روزها به فروش می‌رسد. سیدیاسر رایگانی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما، درباره اینکه چرا با وجود رسیدن قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران- مشهد به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ایام ولادت امام رضا(ع) تعزیرات ورود نمی‌کند؟ افزود: بار‌ها این موضوع را اعلام کرده‌‌‌‌‌ایم و امروز(دوشنبه) هم با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی بلیت هواپیمای تهران- مشهد مواجه بودیم که این پرواز در شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بوده است. رایگانی افزود: هرچه مصاحبه می‌کنیم و فریاد می‌زنیم راه به جایی نمی‌برد و شرکت‌های هواپیمایی آزادسازی را با رهاسازی اشتباه گرفته‌‌اند. برای چندمین بار می‌گویم وضع قیمت بلیت هواپیما در برخی خطوط پرمصرف رها شده است و هیچ نظارتی نمی‌شود. سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: چون قیمت کف و سقف مشخص نیست تعزیرات هم کاری نمی‌تواند بکند. رایگانی افزود: این ظلم به مردم است و در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما از تهران به مشهد حداکثر ۳۵۰ هزار تومان است، چرا برخی روز‌ها به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.


Page Generated in 0/0074 sec