printlogo


کد خبر: 211594تاریخ: 1398/4/26 00:00
اخبار

طرح  مسکن اقساطی کارمندان  در سازمان برنامه و بودجه
مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن با بیان اینکه طرح مسکن اقساطی کارکنان دولت به رؤیت رئیس‌جمهوری رسیده و برای بررسی کارشناسی به سازمان برنامه و بودجه ارجاع شده است، گفت: طبق پیشنهاد اولیه ۲۰ تا ۴۰ درصد حقوق پرسنل به خرید مسکن اختصاص می‌یابد. عباس فرهادیه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد اولیه، کارکنان به مدت 5 سال بخشی از حقوق خود را پرداخت می‌کنند. سپس 2 سال صبر می‌کنند تا خانه‌ای که توافق شده ساخته شود. مابقی مبلغ خانه در اقساط ۱۷ ساله پرداخت می‌شود که بنا به نوع انتخاب مسکن، مبلغ اقساط بین ۲۰ تا ۴۰ درصد حقوق کارکنان خواهد بود.


ایران از آنفلوآنزای پرندگان  کاملاً پاک است
دیروز سازمان جهانی بهداشت دام به‌‌طور رسمی ایران را کاملاً عاری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اعلام کرد. به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا اکبرشاهی، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی با استناد به گزارش سایت رسمی OIE اعلام کرد: با توجه به اینکه آخرین کانون آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان ۳ ماه پیش (یعنی ۱۹ فروردین ۹۸) به OIE گزارش شده بود و از آن هنگام تا ۳ ماه بعد، ماحصل رصد هفتگی و ارسال گزارش پایانی، نشان‌‎دهنده عاری شدن ایران از هرگونه کانون ابتلا به این بیماری بوده است، روز 25 تیرماه اعلام پاکی ایران از آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان روی سایت رسمی سازمان جهانی بهداشت دام ثبت شده و مشهود است. اکبرشاهی با بیان اینکه هم‌اکنون بحث ممیزی واحدهای پرورش بوقلمون در دستور کار است و بزودی دستورالعمل ممیزی بوقلمون نیز به استان‌ها ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل، اعضای کارگروه مقابله با آنفلوآنزای پرندگان استان‌ها، موظف به انجام ممیزی و سپس صدور مجوز جوجه‌‌ریزی بوقلمون برای واحدهای حائز شرایط هستند.


ابلاغ علامت ویژه استاندارد صادرات
علامت استاندارد ویژه صادرات در راستای کنترل کیفیت کالاهای صادراتی و با هدف کاهش ماندگاری کالا در گمرکات طراحی و در اجرای مصوبات یکصد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد، تصویب و پس از تایید وزرای صمت، اقتصاد و رئیس سازمان ملی استاندارد ابلاغ شد. به گزارش سازمان ملی استاندارد، نیره پیروزبخت در این‌باره گفت: علامت استاندارد ویژه صادراتی برای تولید کالاهای صادراتی طبق استانداردهای بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی یا استانداردهای مورد قبول سازمان ملی استاندارد ایران و قابل قبول کشور هدف یا مشخصات فنی مورد درخواست طراحی شده است. وی تصریح کرد: در داخل لوگوی استاندارد عبارت «COC» و در زیر آن عبارت Certification Number Conformity With Only For Export آمده است.


Page Generated in 0/0052 sec