printlogo


کد خبر: 211598تاریخ: 1398/4/26 00:00
اخبار

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:
برای چاپ کتب‌ درسی کاغذ نداریم
معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری برای تامین کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1400-1399 باید سریع‌تر انجام شود، گفت: اگر کاغذ دیر برسد ممکن است برخی کتاب‌ها پس از مهر سال ۹۹ به دست دانش‌آموزان برسد. علی باقرزاده در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: احساس نگرانی می‌کنیم چون چاپ کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1400-1399 باید از اواخر شهریورماه شروع شود و با توجه به اینکه ثبت سفارش، خرید، حمل به گمرک و ترخیص آن و تحویل به شرکت حداقل 3 ماه زمان نیاز دارد هم‌اکنون از برنامه عقب هستیم و اگر سریع‌تر تصمیم‌گیری نشود به همان نسبت ممکن است چاپ برخی کتاب‌های درسی به بعد از مهرماه موکول شود. وی تصریح کرد: 2 مجموعه افست و چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران، شبکه توزیع ارزان‌قیمت را پیش‌بینی کرده‌اند تا همه کتاب‌ها را به صورت هماهنگ به استان‌ها بفرستند و اگر کاغذها بموقع تامین نشود باید سراغ شبکه‌های توزیع دیگری برویم.

آزمایش ژنتیک معلولان بهزیستی رایگان است
رئیس سازمان بهزیستی کشور بخشنامه اجرای طرح فراگیر شناسایی اختلالات ژنتیکی در معلولان سازمان بهزیستی کشور تا سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد. وحید قبادی‌دانا ابلاغ کرد: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، همه ورودی‌های جدید به کمیسیون‌های پزشکی تشخیص معلولیت ملزم به انجام مشاوره ژنتیک بوده و صدور کارت معلولیت منوط به ارائه گواهی انجام مشاوره ژنتیک و درج آن در پرونده مددجو در سامانه است که در این راستا همکاری معاونت توانبخشی لازم و راهگشا خواهد بود و هزینه‌های مشاوره و آزمایشات ژنتیک برای مددجویان دارای معلولیت در این برنامه رایگان است.


انتصابات جدید در نیروی انتظامی
فرمانده نیروی انتظامی طی حکمی 4 انتصاب تازه در این نیرو انجام داد. به گزارش مهر، طی حکمی از سوی سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر و سردار منوچهر امان‌اللهی به سمت مشاور فرماندهی ناجا منصوب شدند. همچنین سردار محمدحسین حمیدی به عنوان معاون اجرایی پلیس راهور و سردار سیدتیمور حسینی به سمت رئیس پلیس راه راهور ناجا منصوب شدند.


Page Generated in 0/0064 sec