printlogo


کد خبر: 211618تاریخ: 1398/4/26 00:00
اخبار

ازسرگیری «# سرباز» پس از حل مشکلات مالی
تصویربرداری سریال«#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست
و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که پس از یک سال تصویربرداری به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی متوقف شده بود، بتازگی از سر گرفته شده و این روزها بازیگران اصلی سریال مقابل دوربین هستند. به‌گزارش «وطن‌امروز»، «# سرباز» عاشقانه‌ای حماسی است که در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود. این روزها بازیگران اصلی سریال «# سرباز» مقابل دوربین هستند. آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کورش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل‌هاشمی، افسانه کمالی، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی و... از بازیگران این مجموعه هستند. این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم‌خدمتی‌اش است. مجموعه تلویزیونی «# سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما و قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح است.


اختتامیه «کارساز» با حضور معاون رئیس جمهور
اختتامیه برنامه «کارساز» با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم اختتامیه مستند مسابقه «کارساز» که با موضوع پرورش ایده‌‌های کسب و کار جوانان تولید شده است روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۵ با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در تالار حوزه هنری برگزار می‌شود. ضبط این مستند مسابقه از خردادماه ۹۸ شروع شده است و بزودی مراحل پس از تولید آن آغاز خواهد شد. طبق پیش‌بینی تلاش می‌شود این برنامه با آغاز فصل پاییز برای پخش از سیما آماده شود. این مستند مسابقه از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است.


اولیور استون خاطراتش را  منتشر می‌کند
کارگردان و فیلمساز مشهور آمریکایی کتابی را بر مبنای خاطرات زندگی‌اش منتشر می‌کند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اولیور استون دیروز دوشنبه اعلام کرد کتاب خاطراتش را به دست چاپ می‌سپارد. این کتاب توسط «هوتون میفین هارکورت» در پاییز ۲۰۲۰ به بازار می‌آید. این کتاب که هنوز عنوانی برایش در نظر گرفته نشده بر مبنای خاطرات زندگی این فیلمساز برنده اسکار نوشته شده است. استون که با فیلم‌هایی چون «جوخه»، «جی‌اف‌کی» و «متولد چهارم جولای» شناخته می‌شود در این کتاب بیشتر بر خاطرات روزهای اولیه کاری‌اش تمرکز کرده است. دوران حضور او در ویتنام بخش مهمی از این کتاب را تشکیل می‌دهد. وی جزو آن دسته از افرادی است که پیش از ۳۵ سالگی موفق به کسب جایزه اسکار شده‌اند. استون ۷۲ ساله گفته است همه خاطراتش را «تلخ یا شیرین» مکتوب می‌کند.

برد پیت و اما استون بازیگران فیلم دمین شازل
کارگردان فیلم «لالالند» برنده جایزه اسکار، در فیلم جدیدش از حضور برد پیت و اما استون بهره می‌گیرد. به گزارش مهر به نقل از ددلاین، برد پیت و اما استون بازیگران فیلم جدید دمین شازل با عنوان «بابل» شدند. استون پیش‌تر با دمین شازل در فیلم «لالالند» همکاری کرده و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم از آن خود کرده است. گفته شده «بابل» درامی ترکیبی از ماجرایی واقعی با شخصیت‌های داستانی است و با درجه R ساخته می‌شود. در حالی که چندین استودیو برای گرفتن حقوق فیلم «بابل» اعلام آمادگی کرده‌اند، احتمال می‌رود لاینزگیت که توزیع‌کننده فیلم «لالالند» بود، حقوق این فیلم را نیز به دست آورد. گفته شده داستان «بابل» که دمین شازل فیلمنامه‌اش را نوشته، در هالیوود دهه ۱۹۲۰ و در روزگاری رخ می‌دهد که صنعت فیلمسازی داشت سینمای صامت را پشت سر می‌گذاشت. شاید این فیلم به نوعی یادآور «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو باشد.


Page Generated in 0/0116 sec