printlogo


کد خبر: 211649تاریخ: 1398/4/27 00:00
اخبار

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمد عبادی‌زاده دامت ‌افاضاته
با عنایت به پایان دوره‌ مسؤولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نعیم‌آبادی در جایگاه امامت جمعه‌ بندرعباس، با تقدیر و تشکر وافر از زحمات و خدمات طولانی مدت معزی‌الیه، جنابعالی را به نمایندگی خود در استان هرمزگان و امامت جمعه‌ بندرعباس منصوب می‌کنم. منطقه‌ بسیار مهم هرمزگان و مردم مؤمن و انقلابی و کارآزموده در آن استان، شایسته‌ اهتمامی ویژه از جهت نشر و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی می‌باشند. جنابعالی با توجه به سوابق خدمت در آن منطقه بی‌شک با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان وفادار آشنا می‌باشید. امروز بزرگداشت این برجستگی‌ها و تقویت و تثبیت آنها از جمله‌ وظائف اصلی علمای دین و بویژه امامان جمعه و فرزانگان حوزه و دانشگاه است. تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی گشاده و دست مهربان با عموم طبقات، توصیه‌ مؤکد اینجانب است.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۶ تیرماه ۱۳۹۸

موضع وزیر بهداشت یک رویکرد درست است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر وزیری عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد، باید مردم و ارکان نظام را در کنار خود ببیند تا با پشتیبانی آنها در این مبارزه موفق شود. سعید جلیلی اعلام کرد: باید از مواضع ضدفساد در وزارت بهداشت پشتیبانی کنیم. اینکه وزیر محترم بهداشت اعلام می‌کنند عزم مبارزه با اخلالگران و سودجویانی را دارند که با فرصت‌طلبی قصد اخلال در نظام سلامت کشور را داشته‌اند، این موضع وزیر یک رویکرد درست است که باید از آن حمایت شود.  جلیلی ادامه داد: من شناخت فردی از آقای وزیر ندارم اما این رویکرد ایشان مغتنم بوده و باید به ایشان کمک شود. اگر دستگاهی که متولی سلامت کشور است مدعی فساد و اخلال در امر حیاتی و مهمی چون دارو و تجهیزات پزشکی می‌شود، مجلس، قوه‌قضائیه و دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی همه باید کمک کنند چنین فساد مهمی ریشه کن شود. کارگروه نظام سلامت دولت سایه نیز آمادگی دارد یافته‌ها و پیشنهاد‌های خود را در این زمینه ارائه کند.

تهران ادعای مذاکره موشکی  را تکذیب کرد
وزارت امور خارجه ایران ادعای مذاکره موشکی را تکذیب کرد. به گزارش مهر، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در فضای مجازی نوشت پاسخ آقای ظریف به مجری بی‌بی‌سی، دقیق، هوشمندانه و به قول اهل فن «تعلیق به محال» بود. هم توپ را در زمین آمریکا انداخت و هم به جای موضع تدافعی، موضوع فروش تسلیحات آمریکا به کشورهای منطقه را به چالش کشید. موضع ایران و محمدجواد ظریف درباره توانمندی‌های موشکی کشور مشخص است».
همچنین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به ادعای برخی خبرگزاری‌ها، آمادگی ایران برای مذاکره درباره برنامه موشکی خود را تکذیب کرد و گفت: برنامه موشکی دفاعی ایران قابل مذاکره نیست. نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرده است: موضوع موشک‌های ایران به هیچ وجه با هیچ کسی و هیچ کشوری در هیچ زمانی قابل مذاکره نیست. در بیانیه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تاکید شده است: یقیناً خبرنگاران آسوشیتدپرس به اندازه کافی با مکالمه انگلیسی آشنا هستند تا مفاهیم نظرات فرضی را بدانند و دریابند. قرار دادن یک جمع‌بندی نادرست در سرخط خبرها در حالی که متن بخوبی روشن است، تنها اقبال عمومی را به رسانه کاهش می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0076 sec