printlogo


کد خبر: 211742تاریخ: 1398/4/31 00:00
اخبار

«لباس شخصی» مقابل دوربین اوج
تصویربرداری فیلم سینمایی «لباس شخصی» تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج به کارگردانی امیرعباس ربیعی در روزهای آینده آغاز خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»،  ربیعی در حال حاضر نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را به پایان برده است و پس از گذراندن مراحل پیش‌تولید، این فیلم‌ را جلوی دوربین خواهد برد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بهترین حربه برای ضربه، دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی او است. به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن!  «لباس شخصی» نخستین تجربه فیلم بلند امیر عباس ربیعی در مقام کارگردان است.

فیلم‌های جدید سینما به گیشه رسیدند
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران 3 فیلم جدید از چهارشنبه هفته جاری خبر داد. به گزارش «باشگاه خبرنگاران جوان»،  غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تصمیمات اخیر این شورا گفت: فیلم‌های «قصر شیرین» به سرگروهی آزادی، «سرکوب» به سرگروهی آستارا و «تپلی و من» به سرگروهی فرهنگ به ترتیب به جای فیلم‌های «ما همه با هم هستیم»، «سرخپوست» و «کار کثیف» از چهارشنبه این هفته اکران می‌شوند. بدیهی است نمایش فیلم‌ها در  زیرگروه ادامه دارد. وی افزود: سقف تعداد هفته «شبی که ماه کامل شد» خاتمه یافته است ولی طبق فصل 4 ماده ۱۴ نظامنامه، فیلم‌های ارزشی دفاع‌مقدس و انقلاب می‌توانند در صورتی که کف فروش را پر کنند تا سقف 10 هفته نمایش داشته باشند. فرجی در پایان گفت: فیلم سینمایی «تگزاس ۲» از چهارشنبه دوم مرداد فقط در سانس فوق‌العاده و پردیس‌های هفت سالنه به بالا می‌تواند نمایش داده شود.


اهدای کتب استاد شهریار  به آستان قدس
استاد ایرج نوبهار، شاعر و نویسنده و وکیل آثار «استاد شهریار» تمام کتاب‌ها و آثار برجا مانده از استاد محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار را به مرکز آثار و اسناد آستان قدس رضوی اهدا می‌کند. به گزارش فارس، این واگذاری بنا به درخواست و مراجعه حسن آبادی، رئیس مرکز آثار و اسناد آستان قدس رضوی اجرایی خواهد شد و بر این اساس آثار محمدحسین بهجت تبریزی راهی مشهد می‌شود. استاد ایرج نوبهار ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: به علت کهولت سن، کسالت و مشکلاتی که دارم پس از اهدای این آثار به شیراز مهاجرت کرده و کتابخانه و آثار شخصی خود را نیز وقف سعدیه شیراز کرده و به تکمیل بقیه آثار و خاطراتم می‌پردازم.


غفاری مسؤول ستاد هماهنگی راهپیمایی اربعین تلویزیون شد
مدیر شبکه افق از جانب معاون سیما به عنوان مسؤول ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی اربعین در رسانه ملی منصوب شد. به گزارش «وطن امروز»، مرتضی میرباقری در حکم خود با تاکید بر تعهد و سوابق جلال غفاری، آورده است: با توجه به اهمیت انعکاس رسانه‌ای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از شبکه‌های سیما و لزوم برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب برای تهیه ویژه‌برنامه‌های اربعین، لازم است از همه ظرفیت‌های رسانه ملی بویژه شبکه افق سیما و نیز ارتباط با نهادهای ذی‌ربط به منظور هماهنگی و ساماندهی پوشش مراسم راهپیمایی اربعین حسینی سال 1398 استفاده شود.


Page Generated in 0/0250 sec