printlogo


کد خبر: 211783تاریخ: 1398/5/1 00:00
اخبار

۳ پله سقوط فوتبال ایران در جدیدترین رده‌بندی فیفا
تیم‌ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا با ۳ پله سقوط مواجه خواهد شد و همچنان در صدر آسیا قرار خواهد گرفت. رده‌بندی ماه جولای ۲۰۱۹ فدراسیون بین‌المللی فوتبال هنوز منتشر نشده است ولی با توجه به نتایجی که در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و آمریکا به دست آمد، نتیجه نهایی رده‌بندی فیفا مشخص شده و بر این اساس تیم‌ملی فوتبال ایران با  ۳ پله سقوط در این رده‌بندی در رده ۲۳ جهان  و نخست آسی ا قرار دارد. تیم‌ملی فوتبال الجزایر با ۲۸ پله صعود به خاطر جام ملت‌های آفریقا و قهرمانی در آن به رده ۴۰ جهان صعود کرد. نیجریه و مصر نیز به ترتیب ۱۲ و ۹ پله صعود در رده‌بندی فیفا داشتند. کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق ایران نیز که بدون باخت در وقت‌های قانونی از کوپا حذف شد با ۵ پله صعود در رده ۸ جهان قرار گرفت و در نهایت بلژیک همچنان به عنوان بهترین تیم جهان در رده‌بندی فیفا باقی ماند.

شکایت کاندیداهای انتخابات وزنه‌برداری به دیوان عدالت اداری
کاندیداهای انتخابات وزنه‌برداری با گرفتن وکیل قصد دارند تا چند روز آینده رسما به دیوان عدالت شکایت کرده و تقاضای ابطال انتخابات وزنه‌برداری را مطرح کنند؛ انتخاباتی که به دلیل ابهام در کسب اکثریت مطلق
(نصف + یک) توسط علی مرادی با چالش مواجه شده است. سجاد انوشیروانی، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری که پس از علی مرادی بیشترین رای را داشت، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکایت به دیوان عدالت اداری گفت: ما به وزیر ورزش نامه ارسال کردیم اما وزیر پاسخ نداد. باید به ما گفته می‌شد طبق کدام ماده و تبصره قانونی حرفی که ما درباره رعایت نشدن قانون رای اکثریت مطلق می‌زنیم درست نیست. تعریف آرای اکثریت مطلق این است که فرد پیروز نصف + یک آرای مجمع را به دست آورد و الان باید توضیح داده شود در مجمع وزنه‌برداری تعداد آرای فرد پیروز نصف + یک هست یا نه.


Page Generated in 0/0081 sec