printlogo


کد خبر: 211805تاریخ: 1398/5/1 00:00
اخبار

سردار حسینی رئیس پلیس راه شد
با حضور سردار سیدکمال هادیانفر، سردار حسینی به سمت رئیس پلیس راه راهور ناجا منصوب شد. به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه راهور ناجا با حضور سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا و جمعی دیگر از روسای پلیس‌های تخصصی در سالن همایش‌های شهرک آزمایش برگزار شد. بر پایه این گزارش، در این مراسم از زحمات سردار محمدحسین حمیدی تقدیر و سردار سیدتیمور حسینی به عنوان رئیس پلیس راه راهور ناجا منصوب شد؛  همچنین سردار محمدحسین حمیدی به سمت معاون اجرایی پلیس راهور ناجا منصوب شد.

حدود 6 میلیون دستگاه موتوسیکلت فاقد پلاک‌ هستند
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از 11 میلیون دستگاه موتوسیکلت، 6 میلیون و 500 هزار دستگاه موتوسیکلت فاقد پلاک هستند. به گزارش فارس، سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه در جمع خبرنگاران درباره طرح ساماندهی موتوسیکلت‌ها اظهار داشت: برخی موتوسیکلت‌سوارها عامل نارضایتی مردم در شهر تهران و کلانشهرها هستند و در جایی که پلیس ایستادگی می‌کند،‌ تنش ایجاد شده و همان مردمی که از پلیس خواهان قانون هستند در آن صحنه خواهان اغماض می‌شوند. رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حوزه موتوسیکلت‌سواران به ماموران طرحی پیشنهاد کردیم مبنی بر اینکه به مساله موتوسیکلت‌سوارانی که دارای پلاک و کلاه ایمنی بوده و به مناطق ممنوعه از جمله خط ویژه و پیاده‌رو ورود نکرده و حرکت خلاف جهت نمی‌کنند، ورود نکنند. این مقام ارشد راهور کشور با بیان این مطلب که 6 میلیون و 500 دستگاه موتوسیکلت از 11 میلیون دستگاه موتوسیکلت فاقد پلاک بوده و 4 میلیون موتوسیکلت‌سوار گواهینامه ندارند به طرح ساماندهی موتوسیکلت‌سواران در این حوزه پرداخت و گفت: تلاش داریم طرح ساماندهی اختصاص پلاک به فرد اجرا شود.

بررسی اجاره‌های ۳۰ میلیون تومانی پیاده‌رو خیابان سی‌تیر
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره اینکه ماهانه مبلغ ۳۰میلیون تومان به‌عنوان اجاره از غرفه‌داران بابت اختصاص ۲ تا ۳ متر از پیاده‌رو خیابان سی تیر دریافت می‌شود از بررسی این قراردادها در شورای شهر تهران خبر داد. حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه همه قراردادهای شهرداری تهران در بخش‌های مختلف باید بر اساس ضوابط و قوانین باشد، اظهار داشت: شهرداری مناطق بدون برگزاری مناقصه نمی‌توانند با پیمانکاران قرارداد ببندند و این کار یک تخلف است. وی در پاسخ به اینکه آیا شورای شهر تهران از قرارداد‌های نجومی پیمانکار پروژه خیابان سی‌تیر با غرفه‌داران مطلع است، گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم!

حمایت ۳۰میلیونی از رساله‌های دکترا
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اقدام به انتشار ششمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکترا کرده‌ است تا از این ظرفیت بالقوه موجود در کشور بدرستی استفاده شود. بر این اساس پژوهشگران از 31 تیر تا 15 مهر 98 فرصت دارند طرح‌های پژوهشی خود را در سامانه صندوق ثبت کنند. البته تاریخ دفاع از موضوع رساله دکترا نباید از تاریخ ثبت‌نام در سامانه بیش از یک سال گذشته باشد، همچنین دوره تحصیل در دکترا نباید طولانی‌تر از 3 سال شده باشد. سقف حمایت از هر رساله دکترا 30میلیون تومان است و هر سال 2 بار فراخوان این حمایت توسط صندوق منتشر می‌شود.
 


Page Generated in 0/0069 sec