printlogo


کد خبر: 211844تاریخ: 1398/5/2 00:00
اخبار

انتشار «برای زِین اَب»  روایت زندگی شهید بلباسی
کتاب «برای زِین اَب» روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی، از کودکی تا شهادت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، محمد بلباسی یکی از شهدای مدافع حرم است که در منطقه «خان‌طومان» سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به همراه دیگر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نایل شد و پیکر مطهرش نیز هنوز به وطن بازنگشته است‌. شخصیت چندبعدی محمد بلباسی کتاب را خواندنی و قابل توجه کرده است. خواننده پس از خواندن این اثر، با مفهوم صحیح آتش به اختیار بودن و البته روحیه جهادی شهید در مقاطع مختلف از عمر کوتاه اما پربرکتش آشنا می‌شود و می‌فهمد که اگر انسان از زمان خود به‌درستی استفاده و به هر اتفاقی در وقت و جایگاه خودش رسیدگی کند، دیگر هیچ چیز در زندگی قضا نمی‌شود. قطعاً مخاطبان این کتاب پس از مطالعه آن با محمد بلباسی در زندگی شخصی‌‌‌‌‌اش، اردوهای جهادی، خادمی شهدا، جهاد با نفس، سرزندگی و نشاط در امور مختلف، سفرهای راهیان نور، مدیریت جهادی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و...، سفر به سوریه و مواردی دیگر همراه خواهند شد. «برای زِین اَب» با حمایت لشکر ۲۵ کربلا و به قلم سمیه اسلامی و فاطمه قنبری، در قطع رقعی و در ۳۹۲ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.


کدام فیلمنامه‌ها مجوز ساخت گرفتند؟
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر خود با  3 فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلمنامه‌های
«رو در رو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین شهابی، «جنوب از جنوب شرقی» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه‌سر و «مردی از جنوب شهر» به تهیه‌کنندگی مهدی احمدی، کارگردانی مهشید افشارزاده و نویسندگی حسین مثقالی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


«مجید مظفری» و «فاطمه گودرزی» در «ایل دا»
مجموعه تلویزیونی «ایل دا» در 26 قسمت با موضوع دوران دفاع‌مقدس و حضور 130 بازیگر ساخته می‌شود. به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «ایل دا» یکی از بزرگ‌ترین سریال‌‌های تلویزیون در حوزه دفاع‌مقدس است که تصویربرداری آن از ۱۵ مردادماه در روستایی حوالی خرم‌آباد لرستان آغاز خواهد شد. بنا بر این گزارش، این سریال قصه فداکاری و ایثار مردم غرب کشورمان در اوایل جنگ تحمیلی است و کارگردانی آن را راما قویدل بر عهده دارد. فیلمنامه «ایل دا» را نوشین پیرحیاتی نوشته که قرار است در ۲۶ قسمت و ۸۰ لوکیشن در استان لرستان تصویربرداری شود.

«مسأله جابه‌جایی نسلی مدیران
 در ایران» روی میز «زاویه»
سومین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «علم مدیریت و مسأله جابه‌جایی نسلی مدیران در ایران» از قاب شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «زاویه» این هفته سراغ اصحاب علم مدیریت در دانشگاه‌های ایران رفته است و از آنها می‌پرسد: «علم مدیریت در ایران برای جابه‌جایی نسلی مدیران در جمهوری اسلامی ایران چه ایده‌ای دارد؟» دکتر حسن دانایی‌فرد، استاد مدیریت دولتی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر علی‌اصغر پورعزت، استاد مدیریت دولتی دانشگاه تهران در این برنامه برای پاسخ به این پرسش به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست. هر دوی این اساتید پیش از این مقالاتی را در این حوزه منتشر کرده‌اند. قسمت سوم فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی‌نائینی ساعت ۲۱ امشب روی آنتن زنده شبکه 4 سیما خواهد رفت.


Page Generated in 0/0065 sec