printlogo


کد خبر: 211880تاریخ: 1398/5/3 00:00
مسیر غلطی که مزدک میرزایی در پیش گرفت
سرزمین ملکه به کسی وفا نمی‌کند

زهره فلاح زاده: در حالی که طی یک ماه گذشته خبر رفتن یکی از گزارشگران ایران به شبکه معاند لندن‌نشین نقل محافل شده بود و گفته می‌شد این فرد با پیشنهاد مالی خوبی از این شبکه روبه‌رو شده و هر آن ممکن است چمدان‌هایش را به مقصد لندن ببندد اما خود او رفتن را تکذیب کرد و دیگر هم خبری در این رابطه منتشر نشد اما به یکباره خبر پیوستن مزدک میرزایی، دیگر گزارشگر ایرانی به همان شبکه معاند وابسته به سعودی همه را شوکه کرد.
میرزایی، گزارشگری است که اگر قرار بر ایراد گرفتن و انتقاد کردن از او بود تنها به گزارش‌های حاشیه‌دارش علیه سرخابی‌ها بود که گاهی با انتقاد شدید‌اللحن مدیران و بازیکنان این دو تیم روبه‌رو می‌شد. درباره اطلاعات کامل او کسی نمی‌توانست خرده‌ای بگیرد و در واقع کارش را خوب بلد بود. اما چه می شود مزدکی که آرام و بی‌حاشیه کارش را در صداوسیمای ایران انجام می‌داد به یکباره تصمیم به ترک ایران می‌گیرد و عضو شبکه‌ای می‌شود که دقیقاً مقابل صداوسیمای ایران قرار دارد؟
مزدکی که حتی حاضر بود در برنامه ۹۰ تنها در حد خواندن سؤال پیامکی حضور داشته باشد، چطور می‌شود دل از ایران می‌کند و به جایی می‌رود که راه بازگشتی برای خود باقی نمی‌گذارد؟
میرزایی خوب می‌داند این رفتن بدون بازگشت در صورت موفق نبودنش در ایران اینترنشنال چه لطمه‌هایی به او وارد خواهد کرد. رفتن به شبکه ماهواره‌ای که چندان جایی برای عرض‌اندام برای امثال میرزایی‌های سرشناس ندارد، می‌تواند او را سیراب کند؟
از آنجا که بسیاری‌ها رفتند و نتوانستند همانی شوند که در ایران بودند، هیچ بعید نیست مزدک میرزایی هم خیلی زود محو شود و کم‌کم مردم حتی نام او را هم به فراموشی بسپارند.
او حتماً فکر همه جا را از قبل کرده، حتی به قیمت حذف شدن نامش پس از ۱۸ سال سابقه کاری در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ سابقه‌ای که راحت به دستش نیاورد اما براحتی هرچه تمام‌تر از دستش داد. او که جواب تماس‌های دوستانش را هم در چند روز گذشته نداده و بی‌سر و صدا به لندن رفته است، قطعاً روزهای پر سر و صدایی را در آینده نزدیک و در نخستین برنامه‌ای که روی آنتن اجرا کند، سپری خواهد کرد.
پیش از این هنرمندان کم نام و نشان‌تری بودند که همین مسیر بیراهه را پیش گرفتند و تقریبا اکثر آنها پشیمان شدند و دور نیست روزی که میرزایی هم بعد از چند سال پی به اشتباه بزرگش ببرد. آنچه مزدک اینجا داشت اعتباری بود که از مردم می‌گرفت و حالا چند هزار پوند در هفته در سرزمین ملکه می‌تواند این جای خالی را برای او پر کند؟
 


Page Generated in 0/0067 sec