printlogo


کد خبر: 211881تاریخ: 1398/5/3 00:00
اخبار

بیرانوند: آرزوی حضور در داربی تورین و تقابل با رونالدو را دارم
دروازه‌بان تیم پرسپولیس عنوان کرد دوست دارد برابر کریستیانو رونالدو در داربی تورین قرار گیرد. به نقل از گاتزتادلواسپورت، روز گذشته رسانه‌‌های ایتالیایی از جمله سایت توتومرکاتو خبر دادند دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران منتظر پاسخ باشگاه تورینو به درخواست مدیربرنامه‌های خود برای انتقال به این باشگاه است. بیرانوند در صحبتی کوتاه با روزنامه گاتزتادلواسپورت گفت که آرزوی حضور در داربی تورین و تقابل با کریستیانو رونالدو را دارد. او همچنین مطمئن است می‌تواند عملکرد خوب خود در لیگ ایران را ادامه دهد. این دروازه‌بان در ایران محبوبیت بالایی دارد و تورین می‌تواند با قیمت نه‌چندان زیاد او را به خدمت بگیرد.

رباط صلیبی آسنسیو  پاره شد
بازیکن رئال‌مادرید به دلیل پاره شدن رباط صلیبی‌اش مدت‌ها از میادین دور خواهد بود. به نقل از آ.اس، مارکو آسنسیو در دیدار رئال‌مادرید و آرسنال یک شب سیاه را سپری کرد. بازیکن اسپانیایی گل دوم و تساوی مادرید را به ثمر رساند اما تنها ۲۰ دقیقه در زمین حضور داشت. او به دلیل آسیب‌دیدگی شدید مجبور شد با برانکارد زمین را ترک کند و به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد. باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد هافبک اسپانیایی دچار پارگی رباط صلیبی شده است. همچنین مینیسک زانوی پای راستش نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است. این آسیب‌دیدگی مدت‌ها آسنسیو را از میادین دور خواهد کرد.

کوهنورد ایرانی دومین قله بلند جهان را فتح کرد
کوهنورد کشورمان روز چهارشنبه موفق شد قله «کی 2» در پاکستان را فتح کند. حسین بهمنیار که از اواخر خردادماه برای صعود به قله 8611 متری کی 2 فعالیت خود را آغاز کرده بود، روز چهارشنبه موفق شد این قله را صعود کند. بهمنیار صعود به کی‌ 2 را از مسیر چزن انجام داد و در حال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برد. او با این صعود نخستین کوهنورد ایرانی لقب گرفت که از این مسیر کی 2 را فتح کرده است. کی 2 فنی‌ترین قله جهان شناخته می‌شود.


Page Generated in 0/0065 sec