printlogo


کد خبر: 211882تاریخ: 1398/5/3 00:00
اخبار

قاسمی:‌ لذت قهرمانی در رقابت‌ها را نمی‌توان با حالا مقایسه کرد
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک گفت: نمی‌توان لذت قهرمان شدن در رقابت‌ها را با حالا مقایسه کرد و بدون شک متفاوت است، چون در همان لحظه طعم و لذت دیگری دارد، اما خدا را شکر
مزد زحماتم را در این سال‌ها گرفتم. کمیل قاسمی در گفت‌وگو با فارس، درباره مثبت اعلام شدن دوپینگ آرتور تایمازوف در المپیک لندن و احتمال رسیدن مدال طلای آن مسابقات به او گفت: من هم این موضوع را شب گذشته از طریق رسانه‌ها شنیدم؛ هنوز چیزی قطعی نیست و به صورت رسمی اعلام نشده است. منتظریم ببینیم نتیجه‌ آن چه می‌شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیر این اتفاق است یا نه؟‌ گفت: کمیته ملی المپیک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و فدراسیون کشتی نیز پیگیر این موضوع خواهد بود البته آنطور که شنیده‌ام این موضوع زمانبر است و شاید به این زودی‌ها به نتیجه نرسد.

احتمال صادر نشدن کارت بازی گریزمن با شکایت اتلتیکو
رئیس لالیگا اعلام کرد با شکایتی که اتلتیکومادرید انجام داد احتمال دارد کارت بازی ستاره فرانسوی بارسلونا صادر نشود. خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) از احتمال عدم صدور کارت بازی آنتوان گریزمن، ستاره فرانسوی جدید بارسلونا خبر داد. تباس در این زمینه در مصاحبه با نشریه آ.اس اسپانیا گفت: اتلتیکو شکایتی مکتوب را علیه گریزمن به ما ارسال کرده است و این امکان وجود دارد که با این شکایت کارت بازی گریزمن برای بارسلونا صادر نشود. درباره رأی نهایی در این باره هنوز اطلاعی ندارم ولی بعدا اعلام خواهد شد. اتلتیکو مادرید مدعی شد بارسلونا قبل از کاهش موعد مبلغ فسخ قرارداد 200 میلیون یورویی به 120 میلیون یورو با گریزمن وارد مذاکره شده و این نقض قانون است و بارسلونا باید 80 میلیون دیگر به روخی بلانکو پرداخت کند.


Page Generated in 0/0067 sec