printlogo


کد خبر: 211894تاریخ: 1398/5/3 00:00
اخبار

مهدی سلطانی پدر «آقازاده» شد
سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» در حالی به آغاز تصویربرداری نزدیک می‌شود که حضور مهدی سلطانی در آن قطعی شده است. به گزارش مهر، پروانه ساخت سریال «آقازاده» که بازگشت حامد عنقا پس از طراحی و نویسندگی نخستین سریال شبکه نمایش خانگی یعنی «قلب یخی» به این مدیوم به حساب می‌آید، بتازگی صادر شده است. این سریال که خط داستانی خاص و متفاوتی در بستری عاشقانه دارد، این روزها در مرحله پیش‌تولید است و مهدی سلطانی جزو نخستین بازیگرانی است که حضورش در پروژه قطعی شده است. سلطانی تابستان سال گذشته نخستین همکاری خود را با عنقا در سریال «پدر» تجربه کرد که نامزدی بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در جشن حافظ را نیز برای او به همراه داشت. او در همکاری تازه خود با این نویسنده و تهیه‌کننده، باز هم در نقش پدر ظاهر می‌شود. سریال «آقازاده» تجربه چهارم عنقا با بهرنگ توفیقی را نیز پس از سریال‌های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «برسر دوراهی» رقم می‌زند. حضور یک بازیگر ناشناس به عنوان نقش اصلی زن در این سریال نیز مطرح است که به نوعی در تداوم معرفی چهره‌های تازه توسط آثار این دو به سینما و تلویزیون خواهد بود.


حجت اشرف‌زاده:
به 96 برگردم هیچ‌وقت «دوباره ایران» را نمی‌خوانم
حجت اشرف‌زاده، خواننده  اعلام کرد اگر دوباره در موقعیت خرداد 96 باشم امکان ندارد دیگر قطعه «دوباره ایران» را بخوانم. به گزارش «موسیقی ما»،  اشرف‌زاده درباره چگونگی اجرای قطعه دوباره ایران در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396  و برای ستاد تبلیغاتی «حسن روحانی» گفت: «از من خواسته شد نه برای به قدرت رسیدن یک نفر بلکه به عنوان یک اثر وطنی، این قطعه را اجرا کنم. تصور ما این بود که با یک حمایت چندبرابری از اهالی موسیقی مواجه می‌شویم اما نشدیم. خواسته خود من این بود که فضای مناسبی در عرصه موسیقی ایجاد شود و قول‌هایی داده شد که در خراسان و حداقل شهر خودم کنسرت برگزار کنم. من با ایده رسیدن به تک تک این‌ موارد آن کار را خواندم. از هر کسی که بابت خواندن آن قطعه از من دلگیر است عذرخواهی می‌کنم که شاید با صدای من تهییج شده باشد».


طنز آیتمی «ناخونک» روی آنتن می‌رود
مجموعه 90 قسمتی «ناخونک» از روز شنبه پنجم مردادماه هر شب ساعت 23 روی آنتن شبکه شما خواهد رفت. به گزارش تسنیم، این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از آیتم‌های نمایشی کوتاه چنددقیقه‌ای تلاش دارد ضمن فرهنگ‌سازی و نقد عادت‌های ناپسند شهروندی و اجتماعی، فضایی شاد و مفرح را به بیننده القا کند. مجموعه «ناخونک» با زمان پیش‌بینی‌شده 40 دقیقه‌ای و میانگین 10 آیتم برای هر قسمت طراحی شده است. «ناخونک» روی موضوعاتی چون کانون خانواده، اختلاف نسل‌ها، مشکلات شهروندی و آپارتمان‌نشینی، مشکلات بیمارستان‌ها، هزینه‌های درمان، فرهنگ کتابخوانی، توجه به اماکن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان و مسائلی از این دست تمرکز دارد. مجموعه «ناخونک» به ‌تهیه‌کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به‌عنوان طراح گریم تولید شده است. مریم امیرجلالی، عزت‌الله مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی و... از جمله بازیگران سریال «ناخونک» هستند. حسین رفیعی از بازیگران این سریال پیرامون ادبیات طنز در ناخونک اظهار داشت: هیچ‌وقت به‌دنبال تمسخر نبوده‌ایم و «ناخونک» هم‌ چنین رویه‌ای ندارد. برنامه‌سازان و سریال‌سازان اصیل هم چنین نگاهی به طنز نداشته و ندارند. الزاماً طنز نباید فضای تخریب داشته باشد و اینکه می‌خواهد به‌نوعی ناخونکی بزند مستلزم این اتفاق نیست. طنز باید نگاه نقادانه به مشکلات جامعه داشته باشد و با دستمایه قرار دادن طنز و خنده و شوخی، حرف‌های مهمی بزند.

 


Page Generated in 0/0074 sec