printlogo


کد خبر: 211956تاریخ: 1398/5/6 00:00
اخبار

چرا ریاض محرز با نخست‌وزیر و وزیر ورزش مصر دست نداد؟
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال الجزایر درباره یک صحنه جنجالی که انتقادهای زیادی را از او به دنبال داشت توضیح داد. به نقل از سایت عربی کوره، تیم‌ملی فوتبال الجزایر توانست با پیروزی برابر سنگال در فینال جام ملت‌‌های آفریقا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در مراسم توزیع مدال صحنه‌ای جنجالی رخ داد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. ریاض محرز، کاپیتان تیم‌ملی الجزایر برخلاف دیگر بازیکنان با نخست‌وزیر و وزیر ورزش مصر دست نداد که این مساله باعث شد انتقادهای زیادی از او شود. هافبک منچسترسیتی درباره این رفتار خود توضیح داد. او گفت: من هیچ قصد و هدفی نداشتم. می‌خواستم با نخست‌وزیر دست بدهم اما مجری مراسم از من خواست بروم جام را بردارم و به همین خاطر من هم دست ندادم و به طرف جام رفتم. او ادامه داد: اصلا قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم و این دست ندادن من عمدی نبود. از مردم مصر اگر برداشت بدی از این رفتار من داشتند عذرخواهی می‌کنم. ریاض محرز عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌‌های آفریقا داشت و از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در نیمه‌نهایی توانست گل پیروزی الجزایر را برابر نیجریه به ثمر برساند تا سهم بسزایی در قهرمانی الجزایر برای دومین‌بار در تاریخ این رقابت‌ها داشته باشد.

تحقیر رئال مقابل اتلتیکو در جام بین‌المللی
اتلتیکومادرید توانست در جام بین‌المللی رئال‌مادرید را تحقیر کند و با نتیجه ۷ بر 3 به پیروزی برسد. 2 تیم رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید در جام بین‌المللی به مصاف هم رفتند. در این دیدار نتیجه‌ای عجیب رقم خورد. در این بازی که
 ۱۰ گل داشت اتلتیکومادرید توانست با نتیجه ۷ بر 3 به پیروزی برسد. دیگو کاستا، مهاجم برزیلی اتلتیکومادرید ستاره بازی بود و توانست به تنهایی ۴ گل به ثمر برساند، این درحالی بود که او در دقیقه ۶۴ هم بعد از درگیری با کارواخال به همراه او با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. دیگر گل‌های اتلتیکومادرید را در این دیدار ژائو فلیکس، آنخل کوریا و ویتولو به ثمر رساندند. گل‌های رئال‌مادریددر این بازی را هم ناچو، کریم بنزما و هرناندز وارد دروازه حریف کردند.


Page Generated in 0/0171 sec