printlogo


کد خبر: 211958تاریخ: 1398/5/6 00:00
اخبار

اعلام رأی سوپرجام از سوی CAS باز هم به تعویق افتاد
دادگاه عالی ورزش اعلام رأی نهایی درباره سوپرجام را به زمانی دیگر موکول کرد. در حالی که هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر رأی نهایی دادگاه عالی ورزش (CAS) درباره دیدار سوپرجام فوتبال ایران در فصل گذشته بودند،
این دادگاه باز هم صدور رأی را به تعویق انداخت. قرار بود ابتدا حکم دادگاه عالی ورزش تیرماه اعلام شود که این موضوع به اوایل مرداد موکول شد اما باز هم تاریخ جدیدی برای اعلام حکم تعیین شده است. مهدی ذاکر، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر به تسنیم گفت: دادگاه عالی ورزش مطابق با ماده  R59 مهلت خود را برای ابلاغ رأی درباره پرونده استیناف‌خواهی باشگاه استقلال تا 8 آگوست (17 مرداد) تمدید کرد.
قرار بود دیدار سوپرجام فوتبال ایران در فصل 98-97 تیرماه سال 97 برگزار شود اما به دلیل حضور استقلال در اردوی ترکیه، نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام و این تیم به عنوان قهرمان معرفی شد. پس از این موضوع باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد و بعد از تأیید این حکم از سوی کمیته استیناف، این باشگاه اعتراض خود را به CAS برد.

انتقاد روس‌ها به کوتاهی آمریکایی‌ها
فدراسیون بوکس روسیه فهرستی از نواقص موجود در مبارزه ماکسیم داداشف با سوبریل ماتیاس را که منجر به مرگ بوکسور روسی شد منتشر کرد.
به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، عمر کرملف، دبیرکل فدراسیون بوکس روسیه با اعلام درخواست توضیح قانونی از کمیته ورزشکاران مریلند درباره علت مرگ ماکسیم داداشف گفت: نقایص قانونی زیادی در مبارزه میان ماکسیم داداشف و سوبریل ماتیاس انجام شد. اعتبار اسناد پزشکی این مبارزه تایید نشده بود و هیچ‌گونه کمک‌های اولیه همانند یخ یا چیزهای دیگری در رینگ وجود نداشت. وی افزود: در رینگ مسابقه هیچ برانکاردی نیز قرار ندادند و ماکسیم داداشف به تنهایی از آن خارج شد که این مسأله با هیچ یک از استانداردهای فدراسیون جهانی بوکس مطابقت ندارد.


Page Generated in 0/0088 sec