printlogo


کد خبر: 211970تاریخ: 1398/5/6 00:00
اخبار

تازه‌‌‌‌‌ترین محصول سینمایی سازمان اوج معرفی شد
شعیبی با «روز بلوا» می‌آید
فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تختکشیان بزودی جلوی دوربین خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، تازه‌‌‌‌‌ترین محصول‌ مرکز فیلم ‌و سریال سازمان اوج با نام «روز بلوا» هم‌اکنون روزهای پایانی پیش‌تولید را سپری می‌کند و فیلمبرداری خود را طی روزهای آتی آغاز خواهد کرد. فیلمنامه «روز بلوا» را مهران کاشانی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآورده است. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عماد استاد دانشگاهی خوش‌نام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد. «روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان است.


کاهش چشمگیر دستمزد لئوناردو دی کاپریو در فیلم تارانتینو
دستمزد لئوناردو دی‌کاپریو برای فیلم سینمایی روز و روزگاری در هالیوود برخلاف دستمزد معمولی وی 5 میلیون دلار کاهش پیدا کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانوئه،  منابعی به هالیوودریپورتر گزارش داده‌‌اند این بازیگر که در فیلم تارانتینو نقش یک کارگردان تلویزیون به نام ریک دالتون را دارد، ۱۵ میلیون دلار ثابت دستمزد خواهد گرفت که این مبلغ ۵ میلیون دلار کمتر از دستمزد همیشگی دی‌کاپریو یعنی ۲۰ میلیون دلار است. این سایت همچنین اعلام کرد با وجود کاهش دستمزد ثابت وی، در صورتی که این فیلم بتواند انتظارات را در گیشه‌های فروش برآورده کند، دستمزدش تا ۴۵ میلیون دلار افزایش می‌یابد. اوج گرفتن دی‌کاپریو از سریال‌های تلویزیونی شروع شد و اولین فعالیت مهمش را در سال ۱۹۹۳ با فیلم «زندگی این پسر» آغاز کرد. در همان سال هم با فیلم «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» اولین نامزدی خود را در اسکار تجربه کرد. بعد از موفقیت تایتانیک و کار کردن با چند کارگردان بزرگ از جمله مارتین اسکورسیزی، سیر صعودی دستمزد وی تاکنون ادامه داشته است.


«شازده کوچولو» با «دلاک‌ها» به فرهنگسرای ابن‌سینا رسید
 تئاتر کمدی- خانوادگی «دلاک‌ها» تیر و مرداد ٩٨ در فرهنگسرای ابن‌سینا با حضور میهمانان ویژه‌ای از اهالی تئاتر و سینما روی صحنه می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، تئاتر کمدی خانوادگی «دلاک‌ها» برای نخستین‌بار در سطح فرهنگسراها سه‌شنبه تا جمعه هر هفته ساعت 21:30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا روی صحنه می‌رود. این نمایش به نویسندگی فرهاد نقدعلی، کارگردانی شهرام عبدلی و تهیه‌کنندگی عمار تفتی ماجرای طنز 5 رفیق است که درگیر ماجرایی می‌شوند. عمار تفتی، شهرام عبدلی، مجتبی طباطبایی، شاهین علایی‌نژاد، علی عطایی‌هور و باقر مرادی بازیگران این نمایش هستند. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت علاوه بر سایت «تیوال» به گیشه فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند. همچنین در همین فرهنگسرا نمایش کودک «شازده کوچولو» به کارگردانی آناهیتا غنی‌زاده که از 6 مرداد ساعت 17 در فرهنگسرای ابن‌سینا روی صحنه می‌رود، 3 روز نخست اجرا تخفیف ویژه دارد. این نمایش در ششمین دوره برگزیدگان کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر جوایزی چون طراحی صحنه، کارگردانی، بازیگری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، طراحی لباس و موسیقی را از آن خود کرد و سال گذشته در تالار هنر با استقبال خوبی مواجه شد.


Page Generated in 0/0061 sec