printlogo


کد خبر: 211980تاریخ: 1398/5/7 00:00
اخبار

ممنوعیت ثبت طلاق در 12 مرداد
12 مرداد 98 مصادف با سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه‌الزهرا(س) هیچ طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود. به گزارش فارس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری پیشنهاد عدم ثبت طلاق در روز 12 مرداد 98 مصادف با سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) به منظور گرامیداشت این روز و تکریم نهاد خانواده و امر ازدواج را داده بود که مورد موافقت وزیر دادگستری قرار گرفت. آوایی در نامه‌ای به رئیس حوزه ریاست قوه‌قضائیه خواسته است قضات دادگاه‌های خانواده سراسر کشور هیچ واقعه طلاقی را در روز 12 مردادماه به ثبت نرسانند.

تشدید حضور پلیس راهور در بی‌آرتی
«حضور مأموران پلیس راهور در 2 خط BRT انقلاب- آزادی و ولیعصر(عج) به صورت پایلوت انجام و تشدید شده است». محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: در این دو مسیر با قرار دادن موانع، تردد موتوسیکلت‌ها را محدود کرده‌ایم و برخی بریدگی‌های اضافه در این دو مسیر، با همکاری شهرداری بسته شده است. وی تصریح کرد: به دنبال گسترش این طرح به دیگر خطوط خط‌ویژه نیز هستیم تا خطوط ویژه نظم و انضباط به خود بگیرد.

پرداخت کمک‌هزینه کفن و دفن به خانواده بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی
قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره هزینه کفن و دفن بیمه‌شدگان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن زدا، قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره هزینه کفن و دفن بیمه‌شدگان اظهار کرد: بعد از فوت کمک‌هزینه کفن و دفن به بازماندگان بیمه‌شده اصلی سازمان تأمین اجتماعی تعلق می‌گیرد که معادل یک ماه حداقل حقوق است. او افزود: برای سال ۹۸ این مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که تقدیم بازماندگان بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی می‌کنیم.
 


Page Generated in 0/0060 sec