printlogo


کد خبر: 212019تاریخ: 1398/5/8 00:00
اخبار

منافقین، سربازان بدون یونیفرم آمریکا هستند
رئیس قوه‌قضائیه گفت:  منافقین، سربازان بدون یونیفرم آمریکا هستند که در مقاطع گوناگون از جمله در عملیات مرصاد، با اقدام عبرت‌آموز فرزندان این ملت مواجه شدند. به گزارش میزان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضایی با تسلیت ایام شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت جوادالائمه‌(ع)، تصریح کرد: آنچه امروز استکبار جهانی در سر می‌پروراند و برای تحقق اهدافش افرادی را جهت جمع‌آوری اطلاعات به کشور ما گسیل می‌کند، خیال باطلی است که بار‌ها آن را تجربه کرده‌اند. از جمله نخستین تجربه‌های آنها مامور کردن منافقین در عملیات‌هایی نظیر مرصاد بود که می‌توانیم از آن به عنوان یکی از قله‌های پیروزی جبهه انقلاب در برابر استکبار یاد کنیم. آیت‌الله رئیسی افزود: منافقین، سربازان بدون یونیفرم آمریکا هستند که در مقاطع گوناگون از جمله در عملیات مرصاد، با اقدام عبرت‌آموز فرزندان این ملت مواجه شدند و ما همواره لعنت ابدی را برای منافقین بر زبان جاری می‌کنیم. رئیس قوه‌قضائیه ادامه داد: چه آن روزی که استکبار جهانی، منافقین را علیه ایران مامور کرد و چه امروز که افرادی را در پوشش‌های مختلف به عنوان جاسوس و برای اقدام علیه امنیت ملی ایران مامور می‌کند یا با کمک برخی کشور‌ها در منطقه دست به جنایت می‌زند، همواره دست تفوق و برتری با جبهه انقلاب اسلامی بوده است.

اسماعیلی رئیس حوزه ریاست قوه‌قضائیه شد
سخنگوی دستگاه قضایی با حفظ سمت به عنوان رئیس حوزه ریاست قوه‌قضائیه معرفی شد. به گزارش میزان، آیت‌الله رئیسی در جلسه دیروز شورای عالی قضایی، غلامحسین اسماعیلی را به عنوان رئیس حوزه ریاست قوه‌قضائیه معرفی کرد. رئیس دستگاه قضایی همچنین از تلاش‌های سیدمرتضی بختیاری در طول دوران تصدی حوزه ریاست قوه‌قضائیه قدردانی و برای وی در جایگاه ریاست کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آرزوی موفقیت کرد. اسماعیلی در کارنامه خود، دادستانی مشهد و ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را دارد و از آنجا که آخرین سمت او علاوه بر سخنگویی قوه قضائیه، ریاست کل دادگستری استان تهران بوده است، بزودی جایگزین وی در دادگستری استان تهران نیز معرفی خواهد شد.

زنگنه به‌خاطر به‌کارگیری بازنشستگان تذکر گرفت
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری به وزیر نفت خواستار کنار گذاشتن نیروهای بازنشسته از صنعت نفت و به کارگیری فارغ‌التحصیلان جوان در این رشته شد.
به گزارش فارس، در بخشی از تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی به وزیر نفت آمده است:
جناب آقای وزیر!
در حالی ‌که فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت را استخدام نمی‌کنید، با وجود میلیون‌ها جوان کارآمد نخبه ایرانی، به‌کارگیری ده‌ها بازنشسته ناکارآمد چندشغله در صندوق بازنشستگی صنعت نفت چه توجیهی دارد؟!

معصومه ابتکار در پاسخ به سؤالی درباره سکوت نسبت به قتل همسر محمدعلی نجفی:
لزوماً به هر موضوعی ورود نمی‌کنیم
به غیر از رفتار حزبی و بعضا غیر انسانی جریان اصلاح‌طلب در ماجرای به قتل رسیدن میترا استاد توسط محمدعلی نجفی، سکوت شائبه‌برانگیز زنان اصلاح‌طلب و مدعیان پیگیری حقوق زنان در این جریان نیز انتقادات زیادی به همراه داشت. از جمله رفتار عجیب معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی زنان کابینه‌های روحانی در قبال این ماجرا و سکوت آنها باعث شد شائبه اولویت داشتن منافع حزبی بر حقوق زنان نزد این افراد به صورت جدی تقویت شود. حالا معصومه ابتکار در اظهارنظری عجیب می‌گوید قرار نیست او و همفکرانش در جریان اصلاحات نسبت به هر موضوعی اظهارنظر کنند. به گزارش «وطن‌‌امروز»، معصومه ابتکار در پاسخ به سایت محلی عصر اترک، در پاسخ به این سوال که چرا جریان اصلاحات نسبت به قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی سکوت کرد، اظهار داشت: «درباره هر موضوعی لزوما ورود نمی‌کنیم». گفتنی است معصومه ابتکار یکی از همکاران نزدیک محمدعلی نجفی در دوره سوم شورای شهر تهران بود؛ به گونه‌ای که همکاری این 2 نفر در جریان فتنه 88 همچنان در اذهان مانده است. 


Page Generated in 0/0064 sec