printlogo


کد خبر: 212029تاریخ: 1398/5/8 00:00
اخبار

تردد خودروهای سیاسی و دیپلماتیک در خطوط ویژه ممنوع شد
 رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: خودروهای سیاسی و دیپلماتیک اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند. سردار محمدرضا مهماندار درباره عبور خودروهای سیاسی و دیپلماتیک از خطوط ویژه گفت: دیپلمات‌ها به هیچ‌وجه حق استفاده از خطوط ویژه را ندارند. رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: صرفاً بنابر توافقی که با وزارت امور ‌خارجه شده قرار است فقط ماشین شخص سفیر در زمان حضور سفیر با داشتن پرچم که در جلوی ماشین نصب می‌شود اجازه تردد از خطوط ویژه را داشته باشد. وی با تاکید بر اینکه بقیه خودروهای سیاسی و دیپلماتیک حق تردد در خطوط ویژه را ندارند، در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای متخلف سیاسی و دیپلماتیک جریمه می‌شوند؟ گفت: ما به همکاران‌مان اعلام کرده‌ایم در صورت مشاهده، خودروهایی را که وارد خطوط ویژه می‌شوند با ثبت مشخصات از مسیر خارج کنند، چرا که یکسری روابط بین‌الملل وجود دارد و وزارت امور خارجه آنها را تنظیم می‌کند و ما ماهانه این اطلاعات را در اختیار وزارت امور خارجه قرار می‌دهیم تا از طریق دیپلماتیک به آنها تذکر داده‌ شود.


مرگ دلخراش مانورچی راه‌آهن در نکا
فرمانده انتظامی نکا از مرگ مانورچی راه‌آهن نکا در حادثه سقوط از واگن خبر داد. حسین زارع گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حادثه منجر به فوت در راه‌آهن نکا، بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام شدند. وی تصریح کرد: با حضور واحد گشت در محل مشخص شد مانورچی 36 ساله راه‌آهن هنگام جابه‌جایی واگن‌های بین خطوط از روی واگن سقوط کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته است. فرمانده انتظامی نکا خاطرنشان کرد: با حضور عوامل امدادی جسد نامبرده به پزشکی قانونی منتقل شد.


فیلمبرداری و ارسال آن برای رسانه‌های دشمن یک تا 10 سال حبس دارد
رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: با توجه به قرارداد همکاری علی‌نژاد با آمریکایی‌ها، کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این فرد ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا 10 سال حبس برای‌شان در نظر گرفته می‌شود. به گزارش فارس، اخیرا جلیل محبی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در پیامی توئیتری خطاب به علی‌نژاد نوشت: شما از کشور متخاصم با ایران حقوق دریافت می‌کنید پس همکار آنها هستید و مطابق قانون همکاری با شما جرم است و دادگاه انقلاب مانند قبل همکاران شما را محکوم می‌کند. مجددا عرض می‌کنم هموطنان بنده را ترغیب به جرم همکاری با بیگانه نکرده و برای‌شان مشکل قضایی ایجاد نکنید. همچنین دیروز حجت‌الاسلام غضنفرآبادی، رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران درباره اینکه آیا فرستادن فیلم و عکس برای علی‌نژاد جرم است یا خیر؟ گفت: براساس آن چیزی که من از متن قانون احصا کرده‌ام در 3 مورد فیلمبرداری جرم است. وی ادامه داد: یکی از این موارد استحکامات نظامی است، دیگری فیلمبرداری از حریم خصوصی و سومی آن فیلمبرداری به قصد همکاری با دولت متخاصم است. غضنفرآبادی تصریح کرد: با توجه به قرارداد همکاری علی‌نژاد با آمریکایی‌ها، کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این خانم ارسال کنند بین یک تا 10 سال حبس برای‌شان در نظر گرفته می‌شود.

برخورد با سلبریتی‌های بی‌حجاب در دستور کار پلیس
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس در برخورد با تخلفات برایش فرقی نمی‌کند که فرد متخلف کیست و چکاره است؛ طبق قانون با افراد برخورد می‌کند. سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با فارس، درباره انتشار تصاویر بدحجابی و بی‌حجابی توسط برخی سلبریتی‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور در این حوزه‌ها به برکت همین سینما و تلویزیون ایران مشهور و معروف شده‌ و مردم برای آنها احترام قائل هستند، پس لازم است قوانین و شؤونات را رعایت کنند.


Page Generated in 0/0073 sec