printlogo


کد خبر: 212037تاریخ: 1398/5/8 00:00
اخبار

سوءقصد به مسی در ایبیزا
لیونل مسی که در ایبیزای اسپانیا در یک باشگاه شبانه حضور داشت به دلیل اینکه فردی در صدد دعوا با او بود از طرف پرسنل ایمنی به بیرون اسکورت شد. تصاویری که از وارد شدن لیونل مسی، ستاره بزرگ بارسلونا به موقعیتی خطرناک منتشر شده هواداران او را شوکه کرده است. مسی که برای گذراندن تعطیلات در جزیره ایبیزای اسپانیا به سر می‌برد، در یک باشگاه شبانه حضور داشت که یکی از حاضران در باشگاه سعی کرد با او درگیر شده و به زد و خورد بپردازد. در این لحظات، پرسنل ایمنی باشگاه به سرعت وارد عمل شدند و پیش از آنکه اتفاق ناگواری برای ستاره آرژانتینی بیفتد، او را به بیرون اسکورت کردند. هنوز مشخص نیست علت این حادثه چه بوده یا چه فرد یا افرادی در آن دخیل بوده‌اند اما رسانه‌ها گزارش داده‌اند مسی در این حادثه بی‌تقصیر بوده و به صورت ناگهانی در شرایط دشوار گرفتار شده است. مسی به همراه همسر و 3 فرزندش برای گذراندن تعطیلات در جزیره ایبیزای اسپانیا به سر می‌برد. مسی بعد از آنکه به همراه تیم‌ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا بازی کرد، تاکنون در تعطیلات به سر برده و هنوز برای شرکت در تمرینات پیش‌فصل بارسلونا به این تیم ملحق نشده است. مسی پیش از عزیمت به ایبیزا در جزیره آنتیگوا و باربودا در دریای کارائیب به سر می‌برد. پس از آن بود که مسی و همسرش راهی ایبیزا شدند و در این جزیره به لوئیس سوارز، جوردی آلبا، سسک فابرگاس و همسران‌شان ملحق شدند.

پاتریس اورا بازنشسته شد
مدافع فرانسوی پیشین منچستریونایتد رسما اعلام بازنشستگی کرد. به نقل از فرانس فوتبال، پاتریس اورا بعد از اینکه بیش از یک سال بدون تیم بود، تصمیم گرفت وارد حیطه مربیگری شود و خداحافظی خودش را از فوتبال رسما اعلام کرد.
اورا که آخرین بار در تیم وستهام انگلیس بازی کرد، به روزنامه گاتزتادلواسپورت اعلام کرد قصد دارد خیلی زود هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد و دوست دارد وارد حیطه مربیگری شود. او در منچستریونایتد سال‌ها بازی کرد و توانست افتخارات زیادی از جمله ۵ قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.


Page Generated in 0/0060 sec