printlogo


کد خبر: 212067تاریخ: 1398/5/9 00:00
اخبار

صدور کارت سوخت فقط در پلیس+۱۰
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد مالکان خودرو و موتوسیکلت‌های بدون کارت سوخت هوشمند برای ثبت‌نام و صدور کارت خود فقط به مراکز پلیس+10 مراجعه کنند. بر اساس اعلام این شرکت، خدمات ارائه‌شده در مراکز نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی در سراسر کشور فقط برای حذف رمز کارت‌‌های هوشمند سوخت است. بر اساس این اطلاعیه، همه مالکان خودرو و موتوسیکلت که در پی فراخوان قبلی اقدام به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه کرده‌‌اند و شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام دوباره یا مراجعه به پلیس+10 ندارند و کارت هوشمند‌ سوخت آنها براساس ثبت‌نام انجام‌شده صادر و از طریق پست به آنها تحویل خواهد شد. البته متقاضیانی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند، همچنان فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 برای ثبت‌نام اقدام کنند.


ایران‌خودرو 4 خودرو را گران‌تر کرد
بنا بر تصمیم جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت ۴ محصول این شرکت دوباره افزایش یافت. بر این اساس در قیمت‌های جدید محصولات ایران‌خودرو، برای دنا پلاس تیپ یک، قیمت 120 میلیون و 119 هزار تومان در نظر گرفته شده است. قیمت جدید رانا LX هم 71 میلیون و330 هزار تومان تعیین شده است. این محصول پیش از این 67 میلیون و 440 هزار تومان به فروش می‌رسید. علاوه‌بر این قیمت جدید پژو 206 صندوقدار هم از 80 میلیون و 750 هزار تومان به 87 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است. پژو پارس هم از 78 میلیون و 338 هزار تومان به 86 میلیون و 110 هزار تومان رسیده است. سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو در این‌باره به فارس گفت:
 در شرایطی که بازار سیر نزولی دارد دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد. به‌گفته وی، در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولات‌شان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند.

کاهش رضایت مردم از تأمین قطعات خودروسازان
قائم‌مقام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اعلام نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان گفت: در سال 97 رضایت مردم از تأمین قطعات یدکی و تعمیرات در نمایندگی‌های مجاز خودروسازان کاهش یافت. به گزارش تسنیم، سعید تاجیک افزود: شاخص تأمین و توزیع قطعات یدکی نیز افت داشته، ضمن اینکه شاخص رضایت مردم از تأمین قطعات یدکی 70 درصد بوده که با 7 درصد کاهش نسبت به سال 96 به ثبت رسیده است. تاجیک خاطرنشان کرد: رضایت مدیران نمایندگی از خودروسازان، اثر مستقیم بر رضایت مشتری دارد که بر این اساس، 45 شرکت عرضه‌کننده در این ارزیابی مورد سنجش قرار گرفته‌اند. وی ادامه داد: شاخص خدمات پس از فروش 6/64 درصد، وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز 83 درصد، رضایتمندی مشتری 1/73 درصد، کارایی نمایندگی‌ها 1/73 درصد و رضایت نمایندگی مجاز از شرکت عرضه‌کننده خودرو 2/70 درصد امتیاز گرفته‌اند.


Page Generated in 0/0236 sec