printlogo


کد خبر: 212114تاریخ: 1398/5/10 00:00
اخبار

خطیر: اگر شهامت دارید با من مناظره کنید
علی خطیر نسبت به اظهارات معاون اسبق استقلال واکنش نشان داد. علی نظری‌جویباری، معاون پیشین استقلال، دیروز نسبت به انتقادات خطیر به عملکرد فتح‌الله‌زاده در زمان مدیریتی‌اش در باشگاه استقلال واکنش نشان داد و چند پرسش مطرح کرد. در همین راستا، علی خطیر، معاون مستعفی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌های نظری‌جویباری اظهار کرد: آقای نظری‌جویباری! لطفا شهامت به خرج دهید تا در یک مناظره دو نفره، شما به ابهامات من و من به ابهامات شما پاسخ دهم و پس از این مناظره هواداران استقلال درباره ما قضاوت کنند.

بهنام یخچالی به لیگ بسکتبال چین پیوست
ملی‌پوش بسکتبال ایران برای فصل بعد با تیم نانجینگ چین قرارداد بست. دیروز چند رسانه چینی از پیوستن بهنام یخچالی گارد راس تیم‌ملی بسکتبال ایران به تیم نانجینگ برای بازی در لیگ CBA (لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین) خبر دادند. در حال حاضر بهنام یخچالی به همراه تیم‌ملی ایران در اردوهای تدارکاتی که به میزبانی روسیه پیگیری می‌شود حضور دارد. او فصل گذشته در تیم پتروشیمی ماهشهر حضور داشت. ملی‌پوشانی چون صمد نیکخواه‌بهرامی، حامد حدادی و ارسلان کاظمی نیز پیش از یخچالی سابقه حضور در لیگ بسکتبال چین را داشته‌اند.

نیکولاس په‌په گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال شد
نیکولاس په‌په با امضای قراردادی ۷۲ میلیون پوندی به گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال تبدیل شده است. به نقل از دیلی‌میل،‌ توپچی‌های لندن گران‌ترین خرید تاری خ خود را انجام دادند و توانستند نیکولاس په‌په را با ۷۲ میلیون پوند به خدمت بگیرند. این بازیکن که برای تیم‌ملی فوتبال ساحل‌عاج بازی می‌کند، در لیل عملکرد خوبی داشت و توانست با درخشش در این تیم راهی آرسنال شود. این بازیکن روز گذشته معاینات پزشکی خود را نیز بخوبی پشت سر گذاشت و قرارداد خود را امضا کرد.


Page Generated in 0/0070 sec