printlogo


کد خبر: 212172تاریخ: 1398/8/11 00:00
اخبار

فتاحی: می‌توانستیم جام را 2 ساعت قبل از بازی به پرسپولیس بدهیم
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق قانون 2 ساعت پیش از یک بازی و نیم ساعت بعد از آن بازی متعلق به آن مسابقه است و ما نمی‌توانستیم در این زمان به پرسپولیس جام بدهیم. سعید فتاحی در برنامه
« ورزش و مردم» درباره حواشی اهدای سوپرجام به پرسپولیس گفت: برابر مقررات و آیین‌نامه، قهرمان جام حذفی و لیگ بازی سوپرجام را برگزار می‌کنند.
اگر قهرمان هر دو جام یک تیم باشد، بدون برگزاری بازی آن تیم قهرمان سوپرجام می‌شود و چون پرسپولیس قهرمان جام حذفی و لیگ شده بود باید این جام را به این تیم می‌دادیم و قطعا باید در ورزشگاه انجام می‌شد. اگر سال گذشته این اتفاق نیفتاد چون بازی‌ برگزار نشد و در سازمان لیگ جام را به پرسپولیس دادیم. امسال سازمان لیگ قصد داشت جام را در ورزشگاه به پرسپولیس بدهد و چون در شروع لیگ تاخیر داشت، گفتیم بعد از محرم و صفر این کار را انجام دهیم و اولین بازی پرسپولیس هم با ماشین‌سازی بود. عده‌ای گفتند بین دو نیمه این کار را انجام دهیم که اصلا قانونی نیست. وی ادامه داد: طبق قانون از
2 ساعت قبل از بازی تا نیم ساعت بعد از بازی متعلق به آن مسابقه است و هیچ جای دنیا این طور نیست که قبل از بازی جام بدهند. ما به آقای انصاری‌فرد هم اعلام کردیم یا باید 2 ساعت قبل از بازی جام بدهیم یا نیم ساعت بعد از بازی که او گفت بهتر است بعد از بازی باشد که هواداران هم حضور داشته باشند. چاره‌ای نداشتیم و واقعا هم نباید این‌طور باشد که زمان مسابقه را به کار دیگری اختصاص دهیم. این برنامه نظر خود مدیران باشگاه پرسپولیس بود و ما می‌توانستیم جام را 2 ساعت قبل از بازی به آنها بدهیم.
 
واکنش قاطع فدراسیون فوتبال به توهین‌کنندگان به خانواده رسول خطیبی
فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی ضمن محکومیت برخی اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی، از برخورد قاطع با خاطیان خبر داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پیام منتشره آمده است: بدون شک، حفظ ارزش‌ها و شئون در ورزشگاه‌ها رکن رکینی برای آحاد جامعه و علاقه‌مندان ورزش است و همگان بر این موضوع تاکید و 
تصریح دارند. شکی نیست هزاران جام زرین نمی‌تواند با قطره‌ای از مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و عزت پهلوانان واقعی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی برابری کند‌. از این رو، فدراسیون فوتبال ضمن ابراز تاسف و محکومیت اقدام معدودی در بی‌احترامی به خانواده معزز و محترم خطیبی که والده ارجمند 2 شهید دفاع‌مقدس و رسول خطیبی که برادر آن 2 شهید بزرگوار می‌باشد، بلافاصله پس از مسابقه شب گذشته پرونده مربوطه را در بالاترین سطح ارکان حقوقی و انضباطی فدراسیون باز کرده است و اقدام قاطعانه با عامل یا عوامل این اتفاق با هدف پاکسازی کامل فضای کلیه ورزشگاه‌ها به عمل خواهد آمد.
 
چرا «زیدان» حس می‌کند «بیل» به او خیانت کرده است؟
سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید معتقد است رابطه او با ستاره ولزی تیمش دیگر درست‌شدنی نیست و بیل باید در ژانویه از تیم جدا شود.
زین‌‎الدین زیدان فردی مودب است که معمولا احساساتش را بروز نمی‌دهد اما او که هدایت تیم فوتبال رئال‌مادرید را به عهده دارد، احساس می‌کند بیل به او خیانت کرده است؛ نه به خاطر مصدومیت ساق پا که از آخرین تعطیلات بین‌المللی باعث بازی نکردن او شده است، بلکه به خاطر رفتن به لندن به بهانه مراجعه به متخصص برای درمان مصدومیتش. پیش از این و در ماه اکتبر هم زیدان عصبانی بود چرا بیل باید با شرایط بدنی نامناسب به تیم‌ملی ولز ملحق شود. از طرفی بیل هم بهانه‌ای برای برخورد متقابل داشت و اعتراض کرد چرا در بازی مقابل کلاب بروژ در دیدار لیگ قهرمانان اروپا از او استفاده نشده است. این موضوع باعث شگفتی سرمربی فرانسوی شد. اول از همه به خاطر گفت‌وگویی که او با بیل در ابتدای فصل داشت، زمانی که متوجه شد بیل قصد رفتن از تیم را ندارد و می‌خواهد بماند و خودش را ثابت کند. بعد از آن صحبت‌ها زیدان مطمئن و امیدوار شده بود، بویژه که از او پرسیده بود می‌تواند رویش حساب کند یا نه و اینکه برای فصل جدید انگیزه کافی دارد یا نه.
 

 


Page Generated in 0/0147 sec