printlogo


کد خبر: 212330تاریخ: 1398/8/14 00:00
آقازاده عارف از کمیته المپیک استعفا کرد
ژن خوب رفت

حمیدرضا عارف که به عنوان یک آقازاده سیاسی حضورش در کمیته ملی المپیک با واکنش‌های زیادی مواجه شد، از ریاست کمیسیون صلح و ورزش این کمیته استعفا کرد. مهر‌ماه سال گذشته انتشار خبری مبنی بر مسؤولیت گرفتن حمیدرضا عارف، پسر ارشد محمدرضا عارف- نماینده تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی-
در کمیته ملی المپیک با واکنش‌های زیادی همراه شد بویژه که 2 سال پیش بحث «ژن خوب» توسط وی (حمیدرضا عارف) مطرح شده بود. عمر مدیریت ورزشی حمیدرضا عارف اما به یک سال نکشیده است. وی که برنامه‌های زیادی را برای کمیسیون صلح و ورزش پیش‌بینی کرده بود و حتی مدعی بین‌المللی شدن برخی از آنها در مرحله اجرا شده بود، از سمت خود استعفا کرده و جالب اینکه سیدرضا صالحی‌امیری هم با این استعفا موافقت کرده است. این در حالی است که ورود عارف به کمیته ملی المپیک ابتدا به عنوان مشاور رئیس بود و در ادامه وی حکم مسؤولیت خود برای کمیسیون صلح و ورزش را دریافت کرد.
عارف: مجانی کار کردم
حمیدرضا عارف در گفت‌وگو با مهر ضمن تایید استعفای خود گفت: البته موضوع مربوط به 3 ماه پیش است. نمی‌دانم چرا کمیته ملی المپیک طی این مدت هیچگونه اطلاع‌رسانی در این زمینه نداشته است. بهتر است در این‌باره پاسخگو باشند. وی توضیح شفاف و قانع‌کننده‌ای درباره دلیل پایان دادن به همکاری خود با کمیته ملی المپیک نداد و فقط این توضیحات را ارائه کرد: آمدنم باعث ناراحتی خیلی‌ها شد، رفتم تا دوستان گله و ناراحتی نداشته باشند. فقط دوست دارم برای مسؤولان کمیته ملی المپیک این پرسش مطرح شود و آنها صریح و درست پاسخ دهند در این مدت کدام یک از مسؤولان کمیسیون‌ها به غیر از من عارف بدون گرفتن یک ریال پول کار کرد؟ من نه‌تنها پولی نگرفتم بلکه 5/2 میلیارد تومان هم از طریق گلریزان برای سیل‌زدگان جمع کردم. پاسخ عارف به «واکنش صالحی‌امیری نسبت به اعلام استعفایش» هم جالب بود. وی در این‌باره گفت: رئیس کمیته ملی المپیک بدون هیچ مشکل و تاملی و با رضایت استعفای من را پذیرفت! کمیسیون صلح و ورزش یکی از ۱۵ کمیسیون کمیته ملی المپیک و جزو کمیسیون‌های تازه شکل گرفته در این کمیته است و در واقع حمیدرضا عارف اولین مسؤول برای این کمیسیون نوپا به حساب می‌آمد.
 

Page Generated in 0/0058 sec