printlogo


کد خبر: 212494تاریخ: 1398/8/20 00:00
فرمانده نیروی انتظامی خبر داد
گسیل امکانات ناجا به مناطق زلزله‌زده

فرمانده نیروی انتظامی از بسیج و اعزام نیرو و گسیل امکانات و تجهیزات پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمات‌دهی به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد. 
سردار حسین اشتری ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در شمال غرب کشور اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی و عملیاتی شده است. 
وی تأکید کرد: علاوه بر اینکه تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب‌دیده از زلزله را به‌عنوان یک اولویت جدی دنبال و عملیاتی می‌کنیم، با بسیج و اعزام نیرو، گسیل امکانات و تجهیزات لازم از همه رده‌ها و پلیس‌های تخصصی اعم از مرزبانی، یگان ویژه، معاونت مهندسی، آماد و پشتیبانی، معاونت بهداد و... در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود.
 
* تأمین رایگان سیمان مناطق زلزله‌زده توسط بنیاد مستضعفان
سیمان لازم برای احداث و تعمیر مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان‌شرقی به صورت رایگان توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود. به گزارش مهر، پرویز فتاح ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و خسارت‌دیدگان مناطق زلزله‌زده گفت: تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر مناطق آسیب‌دیده از زلزله اخیر به صورت رایگان توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود. رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به آمادگی بنیاد برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده افزود: بنیاد مستضعفان در صورت اعلام نیاز مسؤولان مربوطه آماده هرگونه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده است. گفتنی است بنیاد مستضعفان تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار تن سیمان مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر مناطق آسیب‌دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ و همچنین سیمان مورد نیاز برای تعمیر مناطق آسیب‌دیده شهرستان سرپل ذهاب در زلزله سال ۹۶ را نیز به صورت رایگان تامین کرده است.

Page Generated in 0/0123 sec