printlogo


کد خبر: 212544تاریخ: 1398/8/21 00:00
اخبار

ترابی جایگزین حاج‌صفی در تیم‌ملی 
مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس پس از مصدومیت احسان حاج‌صفی به اردوی تیم‌ملی اضافه شد. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که اردوی تیم‌ملی برای بازی مقابل عراق از روز یکشنبه زیر نظر مارک ویلموتس و سایر اعضای کادر فنی شروع شده بود، عصر همان روز مشخص شد احسان حاج‌صفی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ملی‌پوشان را همراهی کند. بر این اساس، کادر فنی تیم‌ملی بلافاصله از مهدی ترابی برای حضور در اردوی تیم‌ملی دعوت کرد و هافبک پرسپولیس به سایر ملی‌پوشان ملحق شد. بدین ترتیب تعداد پرسپولیسی‌های حاضر در اردوی تیم‌ملی به 6 بازیکن رسید.
***
بایرن، رقیب رئال‌مادرید در راه شکار مربی!
سرمربی تاتنهام هاتسپر انگلیس در صورت اخراج از تیم فوتبال لندنی، احتمال دارد مسؤولیت بایرن‌مونیخ را برعهده گیرد. مائوریسیو پوچتینو در رادار توجه بایرن قرار گرفته است. سایت اتلتیک انگلیس گزارش داد تیم آلمانی در حال بررسی عملکرد سرمربی آرژانتینی هاتسپر است. در شرایطی که مدیریت باشگاه ژرمنی، هفته قبل حکم اخراج «نیکو کواچ» را صادر کرد، طبق این گزارش منتظر است در صورت عزل پوچتینو سراغش رفته و برای همکاری با وی تلاش کند. البته بایرن در این راه،‌ تک و تنها نخواهد بود، زیرا از ماه‌ها قبل گزارش شده مربی
5 سال گذشته این تیم انگلیسی، گزینه مورد نظر رئال‌مادرید اسپانیا نیز است. پوچتینو 47 ساله که مربیگری را با تیم اسپانیول در اروپا آغاز کرد،‌ قبل از تاتنهام،‌ ساوتهمپتون را در انگلیس هدایت می‌کرد. وی فصل گذشته هاتسپر را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا بالا آورد.
***
دلیل عصبانیت رونالدو چه بود؟
مهاجم یوونتوس هنگام تعویض در دیدار برابر میلان با عصبانیت زمین را ترک کرد. به نقل از آ.اس، مائوریتسیو ساری در دیدار (یکشنبه) یوونتوس و میلان برای دومین‌بار کریستیانو رونالدو را تعویض کرد. سرمربی ایتالیایی هفته گذشته در دیدار برابر لکوموتیو مسکو نیز چنین تصمیمی گرفته بود. ستاره پرتغالی که در آن بازی در دقیقه ۸۲ تعویض شد عصبانیت خود را از این تصمیم نشان داد. ساری در این رابطه اظهار کرد: او عصبانی بود چون در شرایط خوبی قرار نداشت و از زانو دچار مشکل شده بود. رونالدو در دیدار  برابر میلان هم کاملا در میدان محو بود و به نظر می‌رسید مشکل جسمانی‌اش حل نشده است بنابراین دوباره ساری در دقیقه ۵۵ او را تعویض کرد و پائولو دیبالا جانشینش شد. این مهاجم پرتغالی هم با عصبانیت به سرعت زمین را ترک کرد و پس از گفتن جمله‌ای به سرمربی‌اش مستقیم به رختکن رفت. رونالدو در ۱۴ بازی این فصل سری آ  ۶ گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. رونالدو 3 دقیقه قبل از پایان بازی یوونتوس و میلان هم ورزشگاه را ترک کرد.
***
کالچو مرکاتو: خطر استعفای استراماچونی استقلال را تهدید می‌کند
یک سایت ایتالیایی اعلام کرد خطر استعفای آندره‌آ استراماچونی، تیم استقلال تهران را تهدید می‌کند. سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا که هر هفته به بررسی عملکرد مربیان و بازیکنان ایتالیا در سایر کشورها می‌پردازد، در بخشی از گزارش خود به اظهارات سرمربی استقلال پرداخته است. این رسانه با بیان اینکه استراماچونی به استقلال اولتیماتوم داده است، نوشت: «داستان استراماچونی در ایران متناقض است. استقلال حتی با 5 گل برنده می‌شود اما تاخیر در پرداخت حقوق از سوی باشگاه باعث می‌شود سرمربی سابق اینتر و اودینزه صبر خود را از دست بدهد». در ادامه این مطلب آمده است: «بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور با 4 گل، استقلال با 5 گل صنعت نفت را شکست داد؛ ۱۸۰ دقیقه و ۹ گل زده. در عوض شرایط مالی باشگاه باعث شده است استراماچونی در نشست خبری صبرش را از دست بدهد و حتی باشگاه را در صورت عدم پرداخت حقوق کادر فنی طی 2 هفته تهدید به جدایی کند».
***
خوشحالی پس از گل آزمون سوژه ESPN شد
خوشحالی پس از گل سردار آزمون در دیدار زنیت و آرسنال تولا مورد توجه ESPN قرار گرفت. زنیت یکشنبه در هفته شانزدهم لیگ یک روسیه با یک گل آرسنال تولا را شکست داد. سردار آزمون تک‌گل بازی را در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند تا تیمش با ۳۶ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. ESPN در گزارش به این موضوع پرداخت و خوشحالی مهاجم ایرانی زنیت را سوژه کرد. صفحه این رسانه در اینستاگرام نوشت: «آزمون گل پیروزی زنیت را به ثمر رساند و مدل خرسی خوشحالی کرد».
آزمون مدتی است پس از به ثمر رساندن گل‌هایش به این شکل خوشحالی می‌کند. شادی پس از گل مهاجم زنیت مانند کیلیان امباپه است. البته برای کاربران آرژانتینی این نوع خوشحالی یادآور خوشحالی لوکاس پراتو است. مهاجم ریورپلاته در فینال معروف کوپا لیبرتادورس در سال گذشته، پس از گلزنی برابر بوکاجونیورز  اینچنین خوشحالی کرد. او توانست در دیداری که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید گل مساوی را به ثمر برساند. ریورپلاته در دیدار برگشت که به میزبانی سانتیاگو برنابئو برگزار شد ۳ بر یک رقیب قدیمی‌اش را شکست داد و قهرمان این جام شد. در آن دیدار هم پراتو گل نخست و تساوی تیمش را به ثمر رساند.
 

Page Generated in 0/0110 sec