printlogo


کد خبر: 212598تاریخ: 1398/8/22 00:00
پلیس

کشف بیش از 1300 کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در سنگ گرانیت
تریلی حامل سنگ گرانیت که بیش از 1300 کیلوگرم موادمخدر در آن جاسازی شده بود توقیف شد. سردار حسین رحیمی در این‌باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پی دریافت اخباری از منابع اطلاعاتی درباره قاچاق عمده موادمخدر از نوع تریاک، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از اطمینان از صحت ماجرا، هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری قاچاقچیان موادمخدر وارد عمل شدند. فرمانده نیروی انتظامی تهران ادامه داد: سرانجام حدود 2 شب پیش ماموران یک محموله سنگ گرانیت را که روی یک تریلی قرار داشت شناسایی کرده و پس از توقف آن مشاهده کردند مقادیر قابل توجهی تریاک داخل آن جاساز شده است. رحیمی با بیان اینکه این مواد از استان فارس به سمت تهران در حال حرکت بود، گفت: ماموران 1307 کیلوگرم تریاک را از داخل بار این تریلی کشف و ضبط کردند. وی با بیان اینکه این افراد در پوشش یک باند 7 نفره فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: اعضای این باند دستگیر و موادمخدر همراه آنها توقیف شده است. به گفته سردار رحیمی، تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد و برای دستگیرشدگان نیز پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شده است.
***
* دستگیری 270 خرده‌فروش مواد مخدر
فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای طرح ظفر2 و دستگیری بیش از 270 نفر از خرده‌فروشان حرفه‌ای مواد‌مخدر خبر داد. به گزارش فارس، طرح ظفر 2 با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت رقم خورد. سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه این طرح در مقر پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پس از یک ماه کار اطلاعاتی و همکاری لازم دستگاه قضایی توانستیم با اجرای 200 حکم به 200 مخفیگاه خرده‌فروشان در 3 روز وارد شده و 270 نفر از خرده‌فروشان حرفه‌ای را دستگیر کنیم. همچنین سردار محمدمسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا نیز از کشف بیش از 530 تن موادمخدر از ابتدای سال خبر داد. 
***
* رئیس پلیس فتا: حمله هکری نداشتیم
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه حمله هکری نداشته‌ایم، انتشار اخباری مبنی بر افزایش تعداد برداشت‌های غیر‌مجاز از حساب‌های بانکی در روزهای اخیر را رد کرد. سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با فارس، درباره شایعات موجود در فضای جامعه مبنی بر افزایش برداشت‌های غیرقانونی از حساب‌های افراد و حمله هکری به بانک‌ها اظهار داشت: هیچ  موردی از حمله هکری نداشته‌ایم و گزارشی هم از سوی بانک‌ها یا مراجع دیگر مبنی بر حمله هکری اعلام نشده است.
 

Page Generated in 0/0061 sec