printlogo


کد خبر: 212625تاریخ: 1398/8/23 00:00
تلویزیون

«کامیون» در راه شبکه 2
تصویربرداری «کامیون» به کارگردانی سید‌مسعود اطیابی همزمان با هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) با حضور بازیگران اصلی در تهران آغاز شد. به گزارش «وطن امروز»، سریال نوروزی شبکه 2 با نام موقت «کامیون» در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین 99 پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته و ساخت آن به مسعود اطیابی سپرده شده است. مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی و سپند امیرسلیمانی در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد.
***
برنامه جدید تلویزیون برای کتابخوانی
برنامه جدید «کتاب خوب» با موضوع کتابخوانی از جمعه 24 آبان‌ماه روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون می‌رود. به گزارش فارس، «سیداحمد موسوى صمدى» دبیر ستاد کتاب و کتابخوانى سیما درباره این برنامه جدید گفت: پخش برنامه کتاب خوب که به معرفى کتاب اختصاص دارد، همزمان با ایام با برکت میلاد پیامبر اکرم(ص) آغاز مى‌شود که طى آن مجریان، صاحب‌نظران و کارشناسان مطرح تلویزیون به معرفى کتاب‌هاى مختلف مى‌پردازند. این برنامه از همه شبکه‌هاى سیما پخش مى‌شود و قصد دارد کتاب‌هاى مفید و خواندنى را به مردم خوب کشورمان معرفى کند. برنامه «کتاب خوب» برنامه‌اى تخصصى است که بنا دارد با استفاده از حضور چهره‌هاى مطرح در حوزه رسانه، شعر و ادبیات به مخاطبان رسانه ملى کمک کند تا کتاب‌هاى جدیدى را براى مطالعه انتخاب کنند. 
***
آیت‌الله طالقانی در «رادیکال سه»
تازه‌ترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» سراغ بررسی ابعاد شخصیتی- سیاسی آیت‌الله سیدمحمود طالقانی، اولین امام جمعه تهران رفته است تا عملکرد این چهره مهم تاریخ معاصر را در دوره‌های مختلف فعالیت‌هایش مورد نقد و بررسی قرار دهد. به گزارش «وطن امروز»، سید مهدی طالقانی، فرزند مرحوم آیت‌الله طالقانی در کنار محمدرضا کائینی، پژوهشگر تاریخ معاصر 2 چهره‌ای هستند که در این قسمت از برنامه مقابل سجاد بلوکات، مجری جوان «رادیکال سه» خواهند نشست. هفتمین قسمت این برنامه، پنجشنبه 23 آبان‌ماه، ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی «رادیکال سه» را برعهده دارند.
 

Page Generated in 0/0214 sec