printlogo


کد خبر: 212650تاریخ: 1398/8/23 00:00
بیانیه آژانس بین‏المللی انرژی اتمی درباره بمب همراه خانم بازرس
نیترات خوراک ماست!

بهزاد توفیق‌فر:

دبیرکل و همه کارکنان خدوم آژانس اطلاعات مرکزی

ـ ببخشید آژانس بین‏‌المللی انرژی اتمی ـ اقدام ایران در توقیف بازرس و دیپورت وی را به شدت محکوم و ابراز تأسف شدید خود را اعلام کرده و گفتند اصلاً مگر شما نمی‏خواستید که اروپا لبخند بزند و هِی بروید کنارِ رود نمی‏دونم چی‏چی، قدم بزنید؟ مگر همین شما با موگرینی – همون موبوره – سِلفی نینداختید؟ مگر شما یک میدان جدید نفتی پیدا نکردید؟ پس چرا؟! اون از گام‏به‏گام‏تون این هم از این ضعیفه که گرفتیدش و دیپورتش کردید مادرمُرده را! 
آخه کجای دنیا برای یه ذره جُزئی نیترات، بازرس آژانس را ممانعت می‏کنند؟ مگر شماها نیترات نمی‏خورید؟ به کی به کی قسم به همین سوی مجسمه آزادی ما روزی سه وعده نیترات می‏خوریم و یک وعده به خودمان می‏مالیم، که اگر نمالیم، صدجای‏مان خارشک می‏گیرد. حالا ما نمی‏دانستیم شما از آن دستگاه‏ها دارید، شما باید بی‏جنبه بازی درآورید و بازرس‏ مورداعتماد و آموزش‏دیده آژانس را بازرسی کنید؟ اوه اوه توالتش را چرا بازرسی کردید؟ گیرم که کمی نیترات به بدن زده بود و نمی‏خواست کسی بفهمد، با آبروی مردم چرا بازی می‏کنید؟ هان؟! خلاصه که محکوم می‏کنیم و خیلی بَدید.
این رییس یک رژیمی که با ما هم هیچ رابطه و آشنایی ندارد اینجا نشسته و از اولش هِی می‏گوید:«پهپاد را هم بگو... پهپاد را هم بگو». تازه‏اش هم پهپاد این بدبخت را هم که زده‏اید جاسوسی و اینها نمی‏کرده، حالا پهپاد یا پراید! مسافر خورده، آمده آنطرفی، شما هم فِرت زدیدش! حالا یکی توی سر خودش می‏زند یکی توی سرِ ما! یه کم جنبه داشته باشید خُب!
 

Page Generated in 0/0068 sec