printlogo


کد خبر: 212782تاریخ: 1398/8/27 00:00
اخبار

مطالبات استقلالی‌ها  امروز واریز می‌شود
مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال امروز به حساب آنها واریز خواهد شد. در شرایطی که قرار بود بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال شنبه پرداخت شود اما این موضوع به تاخیر افتاد. چک مورد نظر باشگاه برای واریز به حساب بازیکنان صادر شده و امروز دوشنبه آبی‌پوشان شارژ مالی خواهند شد. تیم فوتبال استقلال 4 آذر در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.
***
صعود مقتدرانه آلمان
هلند، کرواسی و اتریش هم مسافر یورو شدند
اتریش، آلمان، هلند و کرواسی نیز به جمع تیم‌های صعود‌کننده به یورو ۲۰۲۰ اضافه شدند. در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۰ شنبه‌شب چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم‌ملی فوتبال آلمان توانست با ۴ گل بلاروس را شکست دهد. در این دیدار تونی کروس، هافبک رئال مادرید توانست 2 گل برای تیمش به ثمر برساند. ماتیاس گینتر و لئون گورتسکا نیز دیگر گل‌های مانشافت را در این دیدار به ثمر رساندند. همچنین بلاروس یک ضربه پنالتی را در این دیدار از دست داد تا آلمان با ۱۸ امتیاز قاطعانه راهی یورو شود. همچنین هلند نیز به دیدار ایرلند شمالی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته ایرلندشمالی یک ضربه پنالتی را در نیمه‌نخست از دست داد تا هلند بتواند با یک امتیاز این دیدار صعود خود را به یورو قطعی کند. تیم‌ملی کرواسی نایب‌قهرمان جهان نیز با پیروزی ۳ بر یک مقابل اسلواکی در گروه E صدرنشین شد تا صعود شاگردان دالیچ به یورو قطعی شود. ولاسیچ پتکوویچ و پریشیچ در این دیدار برای کروات‌ها گلزنی کردند. همچنین اتریش نیز با برتری ۲ بر یک برابر مقدونیه توانست صعود خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کند. آلابا و لاینر گل‌های اتریش را در این دیدار به ثمر رساندند. در یک دیدار مهم نیز بلژیک که صعود خود را به یورو قطعی کرده بود، توانست با نتیجه 4 بر یک روسیه را شکست دهد تا روند نتایج خوب این تیم ادامه یابد. ادن آزار 2 بار، تورگان آزار و روملو لوکاکو دیگر گل‌های بلژیک را در این دیدار به ثمر رساندند تا شاگردان مارتینس تیم اول رده‌بندی فیفا همچنان به قدرت‌نمایی خود ادامه دهند.
***
بهنام محمودی برای انتخابات فدراسیون والیبال تأیید صلاحیت شد
در فاصله2 روز مانده تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، بهنام محمودی یکی از گزینه‌های ریاست نیز تأیید صلاحیت شد. انتخابات ریاست فدراسیون والیبال چهارشنبه ۲۹ آبان برگزار می‌شود. پس از تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال، دیروز تأیید صلاحیت بهنام محمودی آخرین کاندیدای انتخابات نیز احراز شد. بهنام محمودی در گفت‌وگو با مهر، تایید صلاحیتش را تایید کرد. پیش از محمودی هم صلاحیت امیرحسین منظمی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی و افشین داوری برای شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال تایید شده بود.
***
درخواست عجیب بنزما بگذارید برای یک تیم‌ملی دیگر بازی کنم!
کریم بنزما با ناراحتی از دعوت نشدن به تیم‌ملی فوتبال فرانسه خواسته عجیبی مطرح کرد. به نقل از دیلی میل، بعد از اتفاقاتی که در جریان درگیری متئو والبوئنا و کریم بنزما در تیم‌ملی فرانسه رخ داد، مهاجم رئال مادرید از تیم‌ملی فرانسه اخراج شد و هنوز به تیم‌ملی فوتبال این کشور دعوت نشده است. این در حالی است که او در ماه‌های اخیر در بین بهترین بازیکنان رئال‌مادرید بوده است و با این حال باز هم به تیم‌ملی کشورش دعوت نشد تا این بازیکن خواسته عجیبی مطرح کند و آن هم بازی برای یک تیم‌ملی دیگر است. در همین ارتباط کریم بنزما گفت: می‌خواهم این را بدانید که فقط و فقط خودم می‌توانم دوران فوتبالم را تمام کنم. اگر فکر می‌کنید تمام‌شده هستم اجازه دهید برای یک تیم‌ملی دیگر بازی کنم تا نشان دهم اینطور نیست.
بنزما الجزایری‌الاصل است ولی با توجه به اینکه برای تیم‌ملی فرانسه بازی کرده است نمی‌تواند با قوانین فعلی یوفا برای تیم‌ملی دیگری بازی کند. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه نیز تایید کرده است دوران حضور بنزما در این تیم به پایان رسیده است و او دیگر به تیم‌ملی فرانسه دعوت نمی‌شود.
***
کشف یک بمب مربوط به جنگ جهانی در نزدیکی ورزشگاه وستهام
یک بمب مربوط به جنگ‌دوم جهانی در نزدیکی ورزشگاه خانگی وستهام کشف شد که می‌تواند به تعویق دیدار این تیم با آرسنال منجر شود.
به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرور، یک بمب عمل‌نکرده از زمان جنگ‌دوم جهانی در چند متری ورزشگاه خانگی وستهام در لندن کشف شد. پلیس لندن بعد از این اتفاق وارد عمل شد و به تخلیه مکان‌های نزدیک به این بمب اقدام کرد.
ساختمان‌سازی در کنار ورزشگاه وستهام سبب شد این بمب کشف شود و نیروهای امنیتی نیز بلافاصله وارد عمل شوند.
2 تیم وستهام و آرسنال قرار است ۹ دسامبر برابر هم قرار گیرند که این دیدار ممکن است به خاطر مسائل امنیتی لغو شود.
نیروهای امنیتی عنوان کردند با توجه به موقعیت حساسی که این بمب در آن قرار گرفته است مراحل پاکسازی محیط چندین روز به‌طول خواهد انجامید.
یک منبع به دیلی میرور گفت: این خیلی احمقانه است که در زمان المپیک در لندن همه ما اینجا رفت و آمد می‌کردیم و این بمب در این نزدیکی قرار داشت.
به نظر می‌رسد این بمب خنثی بوده باشد.
 

Page Generated in 0/0205 sec