printlogo


کد خبر: 212797تاریخ: 1398/8/27 00:00
30 هزار بازرسی روزانه برای کنترل قیمت‌ها

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با تاکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت به بهانه تغییر نرخ بنزین در بازار رصد می‌شود، گفت: در تامین کالاهای ضروری و اساسی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.
حسین مدرس‌خیابانی در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: هر‌گونه افزایش قیمت به بهانه تغییر نرخ بنزین در بازار رصد می‌شود و 4 هزار بازرس از سازمان حمایت و اتاق اصناف در سطح کشور روزانه 30 هزار مورد بازرسی میدانی را برای کنترل قیمت‌ها انجام خواهند داد.
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: درباره کنترل بازار در راستای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین علاوه بر این گشت‌های مشترک، سازمان تعزیرات حکومتی نیز با 15 هزار بازرس در قالب 8 هزار اتحادیه قیمت‌ها را در بازار رصد می‌کند.
مدرس‌خیابانی افزود: ستاد ویژه تنظیم بازار برای رصد قیمت‌ها در شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد و روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در تمام استان‌ها نیز قیمت‌ها را به دقت بررسی می‌کنند.
وی با بیان اینکه عرضه کالا و ارائه تخفیف و حراج‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مانند قبل ادامه دارد و کنترل بازار از طریق سامانه‌های رصد کالا، قیمت و سامانه اعلام موجودی نیز ادامه خواهد داشت، افزود: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران نیز پشتیبان اجرای این طرح است و تولید‌کنندگان نیز از این طرح اعلام حمایت کردند تا افزایش قیمتی رخ ندهد.
 

Page Generated in 0/0060 sec