printlogo


کد خبر: 212821تاریخ: 1398/8/28 00:00
اخبار

درخواست استقلال برای تغییر زمان بازی با نساجی
باشگاه استقلال به دنبال جلو انداختن زمان بازی با نساجی است.
باشگاه استقلال در پی این است زمان بازی با نساجی را یک روز جلو بیندازد و به همین دلیل با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ این درخواست را مطرح کرده است.
این درخواست استقلالی‌ها به‌خاطر دیدار ۹ آذر با سپاهان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر است. آبی‌های پایتخت در تلاشند با تغییر زمان بازی با نساجی از دوشنبه ۴ آذر، به یکشنبه ۳ آذر، قبل از تقابل حساس با رقیب اصفهانی‌شان یک روز بیشتر استراحت کنند. پیش از این، زمان دیدار استقلال و نساجی یک بار تغییر کرده بود و از اول آذر به چهارم آذر موکول شد. دلیل این تغییر زمان بازی دوستانه تیم المپیک ایران در دوحه مقابل تیم زیر ۲۳ سال قطر بود. این مسابقه روز پنجشنبه ۳۰ آبان برگزار می‌شود به همین خاطر روز برگزاری بازی نساجی با استقلال تغییر کرد.
***
رضا مهماندوست برای دومین‌بار در سوگ فرزند نشست
سرمربی سابق تیم‌ملی تکواندو دومین فرزند خود را نیز که مبتلا به یک بیماری نادر بود از دست داد. رضا مهماندوست، سرمربی سابق تیم‌ملی تکواندوی ایران که هدایت تیم جمهوری آذربایجان را بر عهده دارد، بار دیگر در غم از دست دادن فرزندش به سوگ نشست. متاسفانه 2 فرزند مهماندوست از یک بیماری نادر رنج می‌بردند که فرزند پسر او ۲۳ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۱ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و فرزند دختر او نیز روز یکشنبه بر اثر بیماری درگذشت.
***
مرادی وزنه نزد موسوی نایب‌قهرمان شد
تورنمنت وزنه‌برداری «نعیم سلیمان اوغلو» ترکیه در حالی به پایان رسید که ایوب موسوی نایب‌قهرمان شد اما سهراب مرادی روی تخته نرفت. در آخرین روز از تورنمنت بین‌المللی وزنه‌برداری نعیم سلیمان اوغلو به عنوان یکی از میادین گزینشی المپیک، مدعیان دسته‌های ۹۶ و ۱۰۹ کیلوگرم روی تخته رفتند. بر این اساس ایوب موسوی ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم ایران توانست با ثبت رکورد ۱۶۹ یک‌ضرب، ۲۱۱ دوضرب و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم نایب قهرمان شود. عنوان قهرمانی این دسته به فارس الباخ وزنه‌بردار قطری رسید. رضا بیرالوند دیگر نماینده ایران در این دسته نیز رکورد ۱۶۰ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۰۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۱ کیلوگرم را به ثبت رساند. در دسته ۱۰۹ کیلوگرم نیز سهراب مرادی وزن‌کشی کرد اما روی تخته نرفت.
***
بجنورد  میزبان کشتی جام باشگاه های جهان
میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به صورت همزمان به شهرستان بجنورد سپرده شد.
پس از اینکه قرار شد مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار شود، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی را هم به این شهرستان واگذار کند. بدین ترتیب فدراسیون کشتی اعلام کرد مسابقات کشتی آزاد و فرنگی به صورت همزمان طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ آذرماه برگزار شود.
***
قول رونالدو برای شکستن رکورد دایی
کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی تیم‌ملی فوتبال پرتغال مقابل لوکزامبورگ گفت: رکورد آقای گلی جهان را می‌شکنم. تیم‌ملی فوتبال پرتغال روز گذشته موفق شد در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ تیم لوکزامبورگ را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد و صعودش را به مرحله نهایی یورو قطعی کند. گل دوم پرتغال را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا تعداد گل‌های ملی این ستاره پرتغالی به ۹۹ برسد. رونالدو تا رسیدن به رکورد آقای گلی علی دایی ۱۰ گل فاصله دارد. رونالدو بعد از این مسابقه قول داد رکورد آقای گلی جهان را از آن خود کند. وی گفت: تمام رکوردها باید شکسته شود و من هم این رکورد را می‌شکنم. اولین بازی بین‌المللی پرتغال ماه مارس (4 ماه دیگر) برگزار می‌شود و رونالدو برای رسیدن به صدمین گل ملی خود باید تا آن موقع صبر کند. این ستاره پرتغالی ادامه داد: 100 درصد آماده نبودم و هنوز هم نیستم. در 3 هفته گذشته، کمتر بازی کرده بودم.
***
رکوردشکنی تنیسور ۲۱ ساله یونانی با قهرمانی در ATP لندن
استفانوس سیتسیپاس یونانی توانست با برتری برابر دومنیک تیم فاتح تورنمنت ATP لندن شود. به نقل از یورو نیوز، در دیدار نهایی تور ATP لندن استفانوس سیتسیپاس توانست با برتری مقابل دومنیک تیم فاتح این رقابت‌ها و برنده جایزه ۲ میلیون پوندی آن شود. تنیسور ۲۱ ساله یونانی جوان‌ترین فاتح این رقابت‌ها از سال ۲۰۰۱ نیز محسوب می‌شود. تیم در این دیدار ست نخست را ۷-۶ به سود خود خاتمه داد ولی در 2 ست بعدی سیتسیپاس بر بازی مسلط شد و توانست با نتایج ۶-۲ و ۷-۶ برنده این دیدار و فاتح این دوره از رقابت‌ها شود. سیتسیپاس بعد از قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: خیلی خوشحالم به هدفم رسیدم. صادقانه باید بگویم دلیل بازی خیلی خوبم را در ست دوم نمی‌دانم. خیلی خوب بازی را در دست گرفتم و کاملا بر مسابقه مسلط شدم. خیلی استرس داشتم و خوشبختانه توانستم به هدفم برسم و قهرمان شوم. بزرگانی چون نواک جوکویچ، رافائل نادال و راجر فدرر همگی در این رقابت‌ها ناکام بودند تا سیتسیپاس و دومنیک تیم به دیدار نهایی برسند و بزرگان تنیس در دیدار نهایی غایب باشند.
 

Page Generated in 0/0061 sec