printlogo


کد خبر: 212840تاریخ: 1398/8/28 00:00
مالکان چند خودرو در نهایت یک سهمیه می‌گیرند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه زمان می‌برد تا افرادی که چند خودرو دارند شناسایی شوند، گفت: در نهایت سهمیه به یک خودرو تعلق می‌گیرد.
وکیل‌زاده در پاسخ به این سوال که اگر فردی صاحب 2 خودروی شخصی باشد سهمیه به هر دو خودرو تعلیق می‌گیرد؟ گفت: بله! در حال حاضر به هر دو خودروی شخصی سهمیه تعلق می‌گیرد.  
وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند چرا باید سهمیه و یارانه سوخت به افرادی که دارای چند خودرو هستند تعلق بگیرد، گفت: این سوال شبیه سوال قبل است، در حال حاضر این سهمیه به چند خودرو برای یک فرد اختصاص می‌یابد؛ زمان می‌برد تا شناسایی کنیم که مثلا از 4 خودروی یک فرد به کدام آن سهمیه بدهیم. زمان کوتاهی این کار انجام می‌شود و در نهایت سهمیه به یک خودرو داده خواهد شد. 
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به این سوال که چگونه وانت‌بار کم‌مصرف و پرمصرف شناسایی می‌شود و به آن سهمیه اختصاص داده خواهد شد، گفت: پشت کارت خودرو کم‌مصرف یا پرمصرف بودن آن درج شده است، در عین حال اطلاعیه دادیم خودروهایی که پشت کارت آنها عنوان کم‌مصرف یا پرمصرف مشخص نیست، می‌توانند به سایت مراجعه کنند؛ آنجا توضیح داده شده است. 
 

Page Generated in 0/0066 sec