printlogo


کد خبر: 212874تاریخ: 1398/8/29 00:00
اخبار

دیدار تراکتور - شهر خودرو لغو شد
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شهر خودروی مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر لغو شد. در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار بود تیم‌های تراکتور و شهر خودروی مشهد از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه این هفته در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم بروند. طبق اعلام مسؤولان استانی و ابلاغ به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، این مسابقه لغو شده و به زمان دیگری موکول خواهد شد. این احتمال وجود دارد که مسابقات هفته یازدهم در بعضی از شهرهای دیگر هم لغو شود.
***
کدام مدیرعامل پرسپولیس در دادگاه محکوم شده است؟
سخنگوی قوه‌قضائیه بدون بیان نام متهم خبر مهمی را با خبرنگاران در میان گذاشت. به گزارش ورزش 3، غلامحسین اسماعیلی روز سه‌شنبه در چهاردهمین نشست خبری خود گفت: 4 فقره محکومیت تاکنون برای مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از سوی دادسرا گزارش شده است. او در پاسخ به سوالی درباره پرونده مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود به یک سال حبس محکوم شده است،‌ گفت: این فرد چند پرونده داشت. برخی از این پرونده‌ها منتهی به رأی و اجرای حکم شده است. وی ادامه داد: به دلیل اینکه مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس پرونده‌های متعدد دارد، نمی‌توانیم همه را بیان کنیم و تا امروز 4 فقره محکومیت را برای این فرد در دادسرا گزارش کرده‌اند و این محکومیت‌ها با آنچه مطرح شد مبنی بر حبس‌های طولانی، سازگار نیست اما محکومیت‌های دیگر برای این فرد قطعی شده است. سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرونده فساد در فوتبال که از مرداد ٩۶ در قالب ۶ جلد و ١٣٧٠ برگه سند در شعبه 2 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح شد، به کجا رسیده است؟ گفت: این پرونده در دادسرا هنوز منتهی به تصمیم‌ نهایی نشده است.
***
دیاباته در بین ۱۰ آفریقایی بزرگ فراموش‌شده
سایت ورزش آفریقا به معرفی ۱۰ ستاره آفریقایی فراموش‌شده پرداخت که نام مهاجم استقلال نیز در آن به چشم می‌خورد. به نقل از سایت ورزش آفریقا، خیلی از بازیکنان آفریقایی هستند که شاید خیلی‌ها تصور کنند اکنون بازنشسته هستند ولی آنها در واقع نه در سطح اول فوتبال اروپا بلکه در لیگ‌های دیگر همچنان مشغول بازی و البته درخشش هستند. در ادامه اسامی ۱۰ بازیکن بزرگ آفریقایی می‌آید که از سطح اول فوتبال دنیا فاصله گرفته‌اند ولی هنوز به خط پایان نرسیده‌اند و در جاهای دیگر دنیا مشغول درخشش هستند. 
آرونا کانه (سیوااسپور)
سالومون کالو (هرتابرلین)
شیخ دیاباته (استقلال)
شابالالا (ارزوم اسپور)
اوبافمی مارتینس (شانگهای)
مایکل اسین (سابایی)
ژان کاکون (آلساناک)
الکساندر سانگ (سیون)
مانوهو (کورنلا)
شیخ دیاباته در شروع فصل به دلیل مصدومیت نتوانست در استقلال خوش بدرخشد ولی رفته‌رفته توانست خودش را نشان دهد و بعد از درخشش در بازی برابر تراکتور و نفت آبادان اکنون با 4 گل‌زده بعد از شهریار مغانلو در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.
***
اتفاق عجیب در تمرین استقلال!
تمرین روز گذشته استقلال در 2 زمین مختلف در 2 نقطه مختلف از تهران برگزار شد. اعضای تیم‌ فوتبال استقلال روز گذشته تصمیم داشتند یک جلسه تمرین در زمین غدیر برگزار کنند اما در اتفاقی عجیب، استراماچونی به یک باره تصمیم به تعویض زمین از مجموعه غدیر به تهرانسر گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان پس از گرم‌کردن بدن‌های‌شان آماده تمرین بودند و موانع لازم برای اجرای دستورات استراماچونی هم در نقاط مختلف زمین چمن مجموعه غدیر جاگذاری شده بود. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق مصنوعی بودن چمن مجموعه غدیر بوده است؛ موضوعی که استراماچونی و باقی اعضای کادر فنی استقلال از قبل از آن خبر داشتند و آخرین دیدار دوستانه آبی‌های پایتخت هم در این زمین برگزار شد.
***
محمد بنا حکم سرمربیگری تیم‌ملی کشتی فرنگی را دریافت کرد
محمد بنا، سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی سرانجام حکم سرمربیگری خود را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد. اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ تهران، در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است. علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به همراه سیدجلال عسکری، سرپرست دبیری فدراسیون کشتی، روز دوشنبه در تمرینات تیم‌ملی کشتی فرنگی حضور یافتند. رئیس فدراسیون کشتی پس از ارائه مطالبی برای فرنگی‌کاران، حکم سرمربیگری محمد بنا را به وی اهدا و برای تیم‌ملی کشتی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.
رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹، روزهای ۷ و ۸ آذرماه با حضور ۸ تیم برتر جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0/0070 sec