printlogo


کد خبر: 212890تاریخ: 1398/8/29 00:00
اینترنت استان به استان وصل می‌شود

سخنگوی دولت گفت: در استان‌هایی که از اینترنت سوءاستفاده  نمی‌شود، استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی‌گردد.
علی ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مشکلاتی که قطع اینترنت برای برخی مشاغل از جمله تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده است، گفت: مشکلات برخی مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را حل کردیم اما هنوز مشکل برخی کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر باقی مانده است.
سخنگوی دولت گفت: باید همه بپذیریم در شرایطی که برخی به دنبال سوء‌استفاده هستند چنین تصمیمی از سوی دولت طبیعی است، مثلا من خود شاهد بودم که برخی در یک ساعت در اصفهان و شیراز قصد حمله به 2 نقطه‌ای را داشتند که می‌توانست بخش اعظمی از موبایل‌های کشور را از کار بیندازد. وی با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم در استان‌هایی که از اینترنت سوء‌استفاده  نمی‌شود استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی‌گردد.
به گزارش فارس، ربیعی تاکید کرد: می‌پذیرم که با قطع اینترنت خیلی‌ها دچار سختی شده‌اند و این محدود به تاکسی‌های اینترنتی نیست اما نگرانی بزرگ‌تر امنیت ملی کشور است که باید به آن توجه شود.
 

Page Generated in 0/0182 sec