printlogo


کد خبر: 212918تاریخ: 1398/8/30 00:00
اخبار

سلطانی‌فر: حقوق 3 ماه بعد ویلموتس هم پرداخت شده است
وزیر ورزش و جوانان درباره عدم برگزاری تعدادی از مسابقات ورزشی اظهار داشت: به دلیل تصمیم شوراهای تامین استان‌ها این تصمیم گرفته شد. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست هیأت دولت درباره عدم برگزاری تعدادی از مسابقات ورزشی اظهار داشت: به دلیل تصمیم شوراهای تامین استان‌ها این تصمیم گرفته شد. وی در پاسخ به این سوال که مساله حق پخش فوتبال بین فدراسیون فوتبال با صداوسیما حل شده است یا خیر؟ گفت: رسانه ملی باید به قانون برنامه ششم توسعه در اجرای پرداخت حق پخش تمکین کند. ۲ سال است با این سازمان برای حل شدن این مشکل مذاکره می‌کنیم اما اراده جدی برای حل آن وجود ندارد. لذا برای حل این مشکل با رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رئیس‌جمهوری مکاتباتی داشتیم تا راهکار دیگری برای این کار پیدا شود. حق پخش عمده منابع درآمد یک باشگاه ورزشی در دنیاست اما صداوسیما برای پرداخت آن برنامه‌ای ندارد. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نتایج تیم‌ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: شکست‌های تلخی برابر بحرین و عراق داشتیم که غرور ملی را خدشه‌دار کرد و این ۲  نتیجه برای فوتبال و ورزش ایران ناگوار بود. بسیاری از کارشناسان بر این باورند چینش‌های این مسابقه و عدم استفاده از ظرفیت‌های تیم باعث شد این بازی را از دست بدهیم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما فرصت اول شدن در گروه را داریم. وزارت ورزش و فدراسیون با این دیدگاه برنامه‌ریزی خواهند کرد تا در جایگاه نخست قرار بگیریم. وی در زمینه بازی‌های دوستانه تیم‌ملی فوتبال گفت: با چند کشور برای دیدار تدارکاتی صحبت کرده و به توافقاتی نیز رسیده‌ایم اما به دلیل مشکلات آنها امکان برگزاری مسابقه نبود. یکی از این کشورها لیبریا بود. سلطانی‌فر با اشاره به مشکلات پرداخت دستمزد ویلموتس گفت: حقوق این مربی پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و حقوق 3 ماه آینده نیز پرداخت شده است.
***
برنامه تورنمنت چهارجانبه فوتسال مشهد اعلام شد
برنامه تورنمنت چهارجانبه فوتسال مشهد با حضور تیم‌های ملی ایران، بلاروس، اسلواکی و کویت مشخص شد. با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنت چهارجانبه ای را از ۱۰‌ تا ۱۳ آذرماه‌ جهت آماده‌سازی مناسب تیم‌ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می‌کند.
برنامه مسابقات این تورنمنت با حضور تیم‌های ایران، اسلواکی، بلاروس و کویت به شرح زیر است:
یکشنبه دهم آذرماه
اسلواکی- کویت از ساعت ۱۴
ایران- بلاروس از ساعت ۱۸
دوشنبه یازدهم آذرماه
اسلواکی- بلاروس از ساعت ۱۴
ایران- کویت از ساعت ۱۸
چهارشنبه سیزدهم آذرماه
بلاروس- کویت از ساعت ۱۴
ایران- اسلواکی از ساعت ۱۸
پیش از این قرار بود اوکراین در این تورنمنت شرکت کند که از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و کویت جایگزین شد.
تیم‌ملی فوتسال ایران خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌کند که اسفندماه در ترکمنستان برگزار می‌شود.
***
معرفی سایت فروش بلیت 
پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان
برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، هواداران می‌توانند با استفاده از اینترنت داخلی که در اختیار دارند، به سایت فروش بلیت مراجعه کرده و بلیت تهیه کنند. پس از حل شدن مشکل بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تصمیم سازمان لیگ قرار بر این شد این دیدار در همان تاریخ قبلی یعنی روز جمعه از ساعت ۱۶:۱۵ برگزار شود. بر همین اساس هواداران و دوستداران فوتبال می‌توانند با استفاده از شبکه اینترنت داخلی که در اختیار دارند به سایت Pin90.ir مراجعه کرده و بلیت دیدار روز جمعه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را خریداری کنند. مطابق متنی که در صفحه نخست سایت بلیت‌فروشی شرکت توسعه و تجهیز نوشته شده کاربران برای مراجعه و استفاده از این سایت باید از اینترنت داخلی استفاده کنند و نباید VPN روی اینترنت آنها فعال باشد. آنها مطابق بازی‌های قبلی می‌توانند با مراجعه به این سایت برای تماشای بازی بلیت خود را خریداری کرده و روز جمعه نیز با در دست داشتن نسخه چاپ شده آن به همراه کارت ملی به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

Page Generated in 0/0159 sec