printlogo


کد خبر: 212963تاریخ: 1398/9/2 00:00
سینما

«خوب، بد، جلف۲» پروانه نمایش گرفت
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای 2 فیلم «خوب، بد، جلف» و «فصل ماهی سفید» مجوز نمایش صادر کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش 2 فیلم «خوب، بد، جلف» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی، نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و «فصل ماهی سفید» به تهیه‌کنندگی مشترک علی گلبهاران و آرش سجادی‌حسینی، نویسندگی و کارگردانی قربان نجفی را صادر کرد. فیلم تازه پیمان قاسم‌خانی در واقع قسمت دوم فیلم قبلی این کارگردان با نام «خوب، بد، جلف» است که با نام «خوب، بد، جلف۲؛ ارتش سری» به سرانجام رسیده است و احتمالاً با همین نام هم اکران خواهد شد.
***
2 فیلم تازه فرم جشنواره فجر را پر کردند
تهیه‌کننده ۲ فیلم سینمایی «بعد از تو» و «قتل عمد» بیان کرد فرم حضور این فیلم‌ها در سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر پر شده است. به گزارش مهر، محمد احمدی با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخوانی در مراحل آخر صداگذاری و موسیقی قرار دارد. صداگذاری این پروژه را احسان افشاریان و ساخت موسیقی آن را سهراب شهیدی برعهده داشته‌اند. این فیلم بتازگی برای حضور در سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر فرم پر کرده است. احمدی با اشاره به فیلم «بعد از تو» گفت: پروانه نمایش «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی نیز صادر شده و برای این فیلم هم فرم حضور در سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم. در این فیلم نیز بازیگرانی چون مینا وحید، تیرداد کیایی، مهدی حسینی، نیلوفر پارسا، بابک قادری، دریا مرادی‌دشت و رضا بادامچی حضور دارند.
***
یک جایزه آسیاپاسیفیک برای سینمای ایران
مراسم پایانی سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در استرالیا با کسب یک جایزه برای فیلم «رونا مادر عظیم» برگزار شد. به گزارش ایسنا، امسال سینمای ایران در 6‌بخش از جوایز «آسیاپاسیفیک» برای کسب جایزه شانس داشت اما در نهایت فیلم «رونا مادر عظیم» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی موفق به دریافت جایزه «تنوع فرهنگی یونسکو» از این رویداد سینمایی شد. محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در فیلم «رونا مادر عظیم» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 

Page Generated in 0/0056 sec