printlogo


کد خبر: 212971تاریخ: 1398/9/2 00:00
اخبار

بازگشت تیم‌ملی امید با 2 شکست و یک تساوی به ایران!
تیم‌ملی امید بعد از تحمل 2 شکست و یک تساوی برابر اندونزی و قطر به تهران بازگشت. فدراسیون فوتبال از بازگشت شاگردان حمید استیلی پس از اتمام اردوی خارجی این تیم به تهران خبر داد. تیم‌ملی امید اواسط هفته گذشته برای انجام 2 بازی دوستانه مقابل اندونزی کشور را ترک کرد. تیم امید برابر اندونزی در بازی نخست موفق به کسب یک تساوی شد اما در دومین دیدار، در دقایق پایانی برابر میزبان شکست خورد. شاگردان استیلی سپس راهی قطر شدند و برابر شاگردان فلیکس سانچس به میدان رفتند که با حساب 2 بر یک تن به شکست دادند. تیم‌ملی امید در حالی حدود ۴۵ روز دیگر کار خود را برای صعود به المپیک آغاز می‌کند که در 3 بازی دوستانه خود با حضور تمام بازیکنان داخلی و خارجی نتوانست بردی را به دست آورد. این تیم در یک سال اخیر 3 مربی مختلف را بالای سر خود دیده است. اردوی بعدی تیم امید نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود.
***
سرپرست کمیته انضباطی معرفی شد
ابوالفضل حسن‌زاده‌محمدی به عنوان سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی ابوالفضل حسن‌زاده‌محمدی را به‌عنوان سرپرست کمیته انضباطی معرفی کرد. پیش از این اسماعیل حسن‌زاده ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت.
***
پشیمانی مارادونا از استعفا بعد از 48 ساعت
اسطوره فوتبال آرژانتین 48 ساعت بعد از استعفایش از سمت سرمربیگری تیم خیمناسیا از تصمیمش منصرف شد. به گزارش فارس، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین 2 روز پیش از سمت سرمربیگری باشگاه خیمناسیا کشورش استعفا کرد اما بعد از 48 ساعت پشیمان شد و به تمرینات تیمش بازگشت. مارادونا در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشحالم که همچنان سرمربی خیمناسیا هستم و اینکه با همراهی هواداران در تیم به اتحاد و همدلی رسیدیم، خوشحال‌کننده است. امیدوارم مسؤولان باشگاه به وعده‌های‌شان برای تقویت تیم عمل کنند تا در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
***
لقب جدید مورینیو مشخص شد آقای فروتن!
سرمربی پرتغالی در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تاتنهام درباره اشتباهات قبلی خود در مربیگری که در آینده جور دیگری تکرار می‌شود سخن گفت. به نقل از دیلی میل، سران باشگاه تاتنهام بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر دست به تغییر و تحول زدند و ژوزه مورینیو را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. این مربی سالانه قرار است ۱۵ میلیون پوند از تاتنهام درآمد داشته باشد. سرمربی پرتغالی در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی تاتنهام درباره اشتباهات قبلی خود در مربیگری که در آینده جور دیگری تکرار می‌شود سخن گفت؛ اتفاقی که باعث شد رسانه‌های انگلیسی لقب جدیدی به او بدهند و به جای آقای خاص، او را آقای فروتن بدانند. 
***
دیدار وزیر ورزش با رئیس فدراسیون کشتی و مربیان تیم ملی
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با سلطانی‌فر دیدار کردند.
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ظهر روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر دیدار کردند. محمد بنا پس از این دیدار گفت: با موافقت و نظر مثبت سلطانی‌فر قرار است این نشست‌ها به منظور بررسی شرایط و برطرف کردن موانع و مشکلات برای موفقیت در المپیک برگزار شود. وی ادامه داد: کلیات این جلسه مربوط به راه‌های رسیدن و موفقیت در المپیک بود و خواسته‌های رئیس فدراسیون و سرمربیان 2 تیم و همچنین امکانات لازم در این راه مطرح شد که خوشبختانه آقای وزیر از هیچ چیز دریغ نکرد و یک ملاقات خوب و مفید بود.
 

Page Generated in 0/0049 sec