printlogo


کد خبر: 213012تاریخ: 1398/9/3 00:00
اخبار

* حذف جودوکار فراری
جودوکار پیشین تیم‌ملی ایران با 2 پیروزی و 2 شکست از کسب مدال در رقابت‌های گرنداسلم ژاپن بازماند. هفتمین و آخرین گرنداسلم جودو سال ۲۰۱۹، اولین تورنمنتی بود که سعید ملایی بعد از اعلام پناهندگی خود به کشور آلمان و با پرچم فدراسیون جهانی روی تاتامی رفت و نتوانست عملکردی که در زمان حضور در تیم‌ملی کشورمان داشته را به نمایش بگذارد. وی در دیدار خود در گروه شانس مجدد به «فرانک ون دیولت» نفر ششم رنکینگ جهانی از هلند با ضربه فنی باخت و از رسیدن به مدال بازماند. ملایی در گروه C بعد از یک دور استراحت «امانوئل لوسنتی» از آرژانتین و «لی سانگ سو» از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و سپس در مرحله یک چهارم نهایی در پیکار با «فوجی وارا» از ژاپن با ضربه فنی باخت و به گروه شانس مجدد رفت که با شکست برابر حریف هلندی  از دور مسابقات حذف شد. 
***
* حبیب‌زاده سرپرست فدراسیون تنیس روی میز شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی بهنام حبیب‌زاده‌مومن را به‌عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز منصوب کرد. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در بخشی از حکم مسعود سلطانی‌فر برای حبیب‌زاده آمده است: با توجه به اتمام دوره ریاست 4 ساله آقای مهرداد علی‌قارداشی و نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «سرپرست فدراسیون تنیس روی میز» منصوب می‌شوید. شایسته است ضمن انجام امور جاری در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.
***
* ماسچرانو به آرژانتین بازمی‌گردد
بازیکن «هبی» چین در پایان سال میلادی به کشورش بازمی‌گردد. به نقل از موندو دپورتیوو، خاویر ماسچرانو دوباره در آرژانتین بازی خواهد کرد. زمانی که قرارداد این بازیکن سابق بارسلونا با هبی چین به پایان برسد او به استودیانتس می‌پیوندد. خوان سباستین ورون، رئیس باشگاه استودیانتس به چین سفر کرد تا زمینه بازگشت هموطنش را رقم بزند. او توانست ماسچرانو را راضی کند چون بازیکن آرژانتینی از اینتر میامی برای بازی در لیگ MLS پیشنهاد داشت. ماسچرانو دیروز پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که کاملا نشان می‌داد آخرین روزهایش را در چین می‌گذراند. او نوشت: «در حال لذت بردن از آخرین...» هافبک آرژانتینی پس از ۱۴ سال بازی کردن در خارج از کشور به وطنش بازمی‌گردد.
***
* حریف استقلال بدون سرمربی به مصاف این تیم می‌آید
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته یازدهم به مصاف نساجی می‌رود که تیم میزبان سرمربی‌اش را به همراه نخواهد داشت. آبی‌پوشان تهران بعد از 5 پیروزی متوالی در لیگ برتر، در هفته یازدهم به مصاف نساجی می‌روند و این اتفاق در حالی می‌افتد که تیم قائمشهری قادر به استفاده از سرمربی خود نیست. رضا مهاجری، سرمربی نساجی که چند روز پیش دچار مشکلات ریوی شد و کارش به بستری شدن در بیمارستان کشید، به‌رغم اینکه بیماری‌اش را پشت سر گذاشته و خطر کاملا از وی دور شده اما امکان همراهی تیمش را در این بازی ندارد. پیگیری‌های خبرنگار مهر در این‌باره مشخص کرد رضا مهاجری به توصیه پزشکان نه‌تنها روی نیمکت نساجی مقابل استقلال نخواهد نشست، بلکه حتی این تیم را در ورزشگاه هم همراهی نخواهد کرد. 
دیدار آبی‌پوشان تهران و سرخپوشان قائمشهر روز دوشنبه چهارم آذر ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.
***
* پیشنهادی از پرتغال برای بیرانوند نیامده
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد برخلاف شایعات، تیمی برای گفت‌وگو درباره انتقال بیرانوند در تهران حضور نیافته است. پیش از دیدار 2 تیم پرسپولیس و نفت مسجد‌سلیمان اخباری مبنی بر حضور یک گروه نقل و انتقالاتی از پرتغال برای زیر نظر گرفتن علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش پرسپولیس و انتقال او به گیمارش به گوش می رسید اما در پایان این دیدار محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه گفت: چنین شایعه‌ای صحت ندارد.
بیرانوند طی فصول اخیر همواره در صدر اخبار مربوط به جدایی از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا حضور داشته و در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی صحبت‌هایی درباره جدایی او وجود داشت اما اکنون با نظر انصاری‌فرد احتمالا او به کار خود در جمع سرخپوشان ادامه خواهد داد.
 

Page Generated in 0/0413 sec