printlogo


کد خبر: 213035تاریخ: 1398/9/3 00:00
اخبار

فردا؛ راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راهپیمایی مردم بصیر و انقلابی شهر تهران در محکومیت اشرار و آشوبگران خبر داد و افزود: در پی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، مردم شریف و انقلابی شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد. حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی یادآور شد: در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ عصر، مردم در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف تجمع کرده و تظاهرات خواهند کرد. وی افزود: سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران ویژه این مراسم است و حاج سعید حدادیان ذاکر اهل‌بیت(ع) در این مراسم مدیحه‌سرایی خواهد کرد.
***
تشریح مدل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به منظور انتخاب کاندیدا
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فرآیند انتخاب نامزدهای انتخابات مجلس بر اساس مدل طراحی‌شده توسط این شورا را تشریح کرد. غلامعلی حدادعادل در این‌باره گفت: اولین قدم ما توسعه مدل شورا در کل کشور بود از این رو در هر مرکز استان، 3 نفر را شناسایی کردیم که همه افراد، آنها را به انقلابی و بی‌غرض بودن بشناسند. حدادعادل با بیان اینکه نظر معتمدان مردمی را نیز درباره این افراد جویا شده‌ایم، یادآور شد: در یک روز همه این افراد را به تهران دعوت و نسبت به ابعاد فعالیت شورای ائتلاف توجیه کردیم که خوشبختانه با فعال شدن این عزیزان، تاکنون در ۹۰ درصد استان‌ها این شورا شکل گرفته است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در قدم بعدی سراغ حوزه‌های انتخابیه می‌رویم، گفت: در کشور ۲۰۷ حوزه انتخابیه داریم که ۵ حوزه متعلق به اقلیت‌ها و ۲۰۲ حوزه مدنظر ما است، پیشنهاد کردیم برای هر حوزه انتخابیه، مجمع عمومی با حضور حداقل ۱۵۰ نفر از فعالان انقلابی استان تشکیل شود و این رقم می‌تواند تا ۱۰۰۰ نفر هم افزایش یابد و مانعی وجود ندارد.
این افراد از بین خود یک «شورای ائتلاف حوزه انتخابیه» به تعداد 17 نفر انتخاب می‌کنند که البته این شورا خود نامزد تعیین نمی‌کند بلکه مدیریت می‌کند تا از دل مجمع عمومی، نامزد نهایی مشخص شود و در واقع این شورا نقش نظارتی دارد.
به گفته وی، در قدم اول، 3 یا 5 برابر نماینده مورد نیاز حوزه انتخابیه معرفی شده و با فرآیندی سعی می‌شود تا نزدیک انتخابات به وحدت برسند؛ بنابراین در فرآیند رسیدن از کثرت به وحدت حداقل 2 بار نظرسنجی صورت می‌گیرد تا هیچ کشمکش و دعوایی انجام نشود.
***
تجهیز شناورهای ارتش به پرتابگر عمودی موشک
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه عملیات نصب سیلوهای پرتاب عمودی موشک روی ناوشکن «دنا» همزمان با ناوشکن «دماوند» در حال انجام است، از آزمایش پرتاب موشک از این سامانه در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش فارس، دریادار حسین خانزادی اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در ارتباط با شناورهایی که از ساحل فاصله می‌گیرند و در عمق عملیات انجام می‌دهند، این است که بتوانند از خودشان دفاع کنند و به دشمن پاسخ دهند؛ بنابراین تعداد تسلیحات بویژه تعداد تیر موشکی که حمل می‌کنند بسیار مهم است. 
وی افزود: طبیعی است یک شناور در سطح باید با اهداف سطحی بجنگد و در آسمان با اهداف پرنده و پرتابه مقابله کند؛ وقتی سامانه‌ها عمودپرتاب می‌شوند، فضای بیشتری برای بارگذاری موشک فراهم خواهد شد.
دریادار خانزادی با بیان اینکه تدابیری از فرمانده معظم کل قوا مبنی بر مصونیت‌بخشی به یگان‌های شناور داریم، خاطرنشان کرد: به همین علت امروز در حال پیش‌بینی موشک‌هایی برای پرتاب از سیلوهای عمودپرتاب هستیم، نقطه آغاز آن فقط دماوند نیست و دماوند یکی از آنهاست؛ در جنوب هم این کار دارد انجام می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناوشکن «دنا» را شناور بعدی عنوان کرد که به صورت همزمان با دماوند عملیات نصب سیلوهای پرتاب عمودی موشک روی آن در حال انجام است. 
***
کشورهای حامی آشوب روزگار خوش نمی‌بینند
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از بازگرداندن تحریم‌ها تاکید زیادی داشتند ایرانی‌ها چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید اما نتوانستند به هدف‌شان جامه عمل بپوشانند، تصریح کرد: آنها پس از آنکه نتوانستند از طریق جنگ اقتصادی اقتصاد کشور را به زانو درآورند راهکارشان را تغییر داده و تلاش کردند با دخالت‌های بیجا و با همراهی برخی کشورهای منطقه بر ایران فشار وارد کنند.
اسحاق جهانگیری تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه بدانند اگر سرنخ‌هایی پیدا شود که آنها دخالت‌هایی برای ایجاد آشوب در داخل ایران کرده‌اند، روزگار خوش در منطقه نخواهند دید؛ ایران کشوری نیست که بشود با آن چنین شوخی‌ و رفتارهایی کرد. باید با ایران با نهایت ادب رفتار شود و اگر معلوم شود دیگران در مسائل داخلی ایران دخالت کرده‌اند که به ملت ایران ضرر و زیانی وارد شود حتما پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

Page Generated in 0/0056 sec